הרב פינטו: לתרום אופנוע להצלת חיים, זה כמו להכניס ספר תורה


להאזנה לתוכן:

בטקס צנוע בבית הכנסת של הרב פינטו, חנכו באיחוד הצלה דרום את הצטרפותו של אופנוע נוסף למערך יחידת האופנועים בעיר, תרומתה של משפחת סופר מאשדוד . בדברים שנשא הרב הראשי לאשדוד, הרב חיים שמעון פינטו, הוא השווה תרומת אופנוע - שתפקידו להביא להצלת חיים, להכנסת ספר תורה חדש לבית הכנסת. מי שהתכבד בגזירת הסרט היה מפקד תחנת המשטרה באשדוד, סנ"צ גבי דדון


בטקס מיוחד ומרשים התקיים השקת אופנוע הצלה שנתרם ליחידת אופנועי "איחוד הצלה דרום". במעמד הרב הראשי הצדיק רבי חיים פינטו רבה של אשדוד שהתקיים בחצר בית הכנסת המרכזי "אוצרות חיים - ישמח משה" ברובע ה' באשדוד.


את המעמד כיבדו את בהשתתפותם: יו"ר איחוד הצלה זאב קשש, יו"ר הצלה דרום הרב מיכאל הכהן שוורץ, מפקד תחנת משטרת אשדוד סנ"צ גבי דדון, יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן,  קב"ט עירית אשדוד אריה איטח, מנכ"ל איחוד הצלה דרום יוסי וויסנשטרן והתורמים הנכבדים משפ' סופר.

הרב הראשי, רבי חיים פינטו, בראשית דבריו הזכיר לשבח את ארגון 'איחוד הצלה דרום' הפועל ועושה רבות למען הצלת חיים, ובמסירות רבה. "שמחתי על התרומה החשובה של משפ' סופר למען הצלת חיים. כשאני רואה שתורמים אופנוע ל'איחוד הצלה דרום' להצלת חיים זה כמו להכניס ספר תורה. להצלת חיים יש ערך חשוב וזה דבר גדול מאוד כפי שמוזכר בתורה", אמר הרב פינטו.

הרב מיכאל שוורץ יו"ר ומייסד הצלה דרום, סיפר על הזכות הגדולה של התורמים, שמהיום הם חלק מכל המקרים של הצלת חיים, ויש להם זכות גדולה.

יו"ר איחוד הצלה זאב קשש הודה לרב הראשי רבי חיים פינטו לתורמים ולאורחים הנכבדים. וציין שהאופנוע שנתרם היום ע"י משפחת סופר זה בנוסף לצי האופנועים הקיים בארגון "איחוד הצלה-דרום". "הפעילות הברוכה של מתנדבי "איחוד הצלה" בדקות הקריטיות מאז התרחש אירוע החירום, מצילה חיי אדם מידי יום", אמר קשש.

הרב פינטו, שהוזמן לאחר כבוד לגזירת הסרט מעל האופנוע, העניק למפקד תחנת המשטרה באשדוד, סנ"צ גבי דדון, את הכבוד לגזור את הסרט. כשבסיום הטקס זכו הנוכחים לברכה מיוחדת של הרב.

מאחורי ארגון הטקס עמד נציג המתנדבים אברהם פורגס, אף הוא חבר יחידת האופנועים של הארגון. כבר למחרת הטקס, יצא מתנדב איחוד הצלה דרום, דני סויסה למקרה קשה של תאונת עבודה באולם אירועים. הגעתו המהירה לזירה, בזכות האופנוע, העניקה טיפול מהיר לפצוע והצילה חיים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה