מעקב: הנחה משמעותית לתושב שקיבל חשבון מים אסטרונומי


להאזנה לתוכן:

בתחילת החודש הבאנו את סיפורו של תושב רובע י"ב, שקיבל חשבון מים של יותר מ- 17 אלף ש"ח. בתגובה לאותה הכתבה, הבהירו בתאגיד יובלים שהתושב זוכה ביותר מחצי מסכום החיוב. השבוע נשמע הצרכן הרבה יותר שמח, ומודה למנהל מחלקת המים, שטיפל בו באופן אישי במהלך חופשה

בחודש אוגוסט השנה, קיבל א', תושב רובע י"ב, את חשבון המים ונדהם לראות שהוא צריך לשלם יותר מ- 17 אלף ש"ח. "הייתי בשוק, ואחרי כמה רגעים של דממה מוחלטת פשוט איבדתי את העשתונות", הוא סיפר לנו בתחילת החודש על מה שעבר עליו.

 

דובר רשות המים, אורי שור, ציין בעקבות פניית "המגזין", שעל מנכ"ל התאגיד לבדוק כל חשבון חריג. אך היות וחשבונות המים עדיין מונפקים על ידי העירייה, לא הגיעה החריגה לידיעתו של מנכ"ל תאגיד המים, שלמה אטיאס.

בתגובה שהעביר לנו תאגיד המים יובלים, לאחר פרסום הכתבה, הם כותבים: "צרכן המים הנ"ל איתר קריאה חריגה במד המים בנכס הנדון ,וכתוצאה מכך פנה למחלקת צרכנות מים בתאריך 4/7/2011 בבקשה לבצע בדיקת בוררות למד המים במטרה לבדוק את תקינותו של מד המים  .לאור בקשתו של הנ"ל, מד המים הוחלף באופן מיידי ובמעמד ההחלפה נצפתה קריאה במד המים   של 3004 מ"ק .הקריאה הקודמת שבוצעה בתאריך 16/5/2011 הייתה 1679 מ"ק ועל כן בחשבון חויב הצרכן בתוספת צריכה של 1325 מ"ק ,(ההפרש בין הקריאה הקודמת לקריאת הפירוק).בנוסף על גבי החשבון חויב הצרכן בצריכת המים מתאריך החלפת המד ועד לביצוע הקריאה התקופתית שבוצעה בתאריך 14/7/2011 דהיינו 7 מ"ק".

בתאגיד יובלים ממשיכים וכותבים כי "אוסיף ואציין שבמקרה הנ"ל מד המים נשלח לבדיקת בוררות ונמצא תקין מכיוון שמדובר בחיוב גבוה ,הטיפול בצרכן היה מהיר ,יעיל ומקצועי. כאמור בעת דיווחו של הצרכן על צריכה מופרזת נשלח פקח מטעם מחלקת צרכנות המים שהמליץ על אופן הטיפול. צרכן המים פעל ע"פ המלצותיו של הפקח והחליף את צנרת המים שבנכס , הגיש את המסמכים הרלוונטיים לתאגיד ועל כן זוכה חשבונו בסך של 9,336 ₪".

השבוע חזרנו לא', שנשמע הרבה יותר אופטימי. לדבריו, הוא זכה להנחה משמעותית בחיוב המים, ומקווה שמעתה ואילך, הכל יזרום על מי מנוחות. "אני רוצה להודות למנהל מחלקת המים, מר חיים דנן, שמצא לי פיתרון לבעיה אליה נקלעתי, גם כאשר היה בחופשה משפחתית. טוב שיש מנהלים שיודעים לעזור לתושבים". א' ממשיך ומודה למזכירת המחלקה על היחס ועל תשומת הלב שהעניקה לו. "הלוואי וירבו אנשים כמותם בעירייה", מסכם א'. נקווה בשבילו, שאכן הכל ימשיך לזרום על מי מנוחות.
 

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה