אשדודים נרתמים להציל את ג'זון סייג


להאזנה לתוכן:

ג'זון בן 17 ממקיף ח', חלה במחלת הסרטן הנוראית. חבריו למקיף נרתמו לסייע לאימו, אם חד הורית, כדי להשיג את הכספים למימון הטיפולים. במוצ"ש הם יקיימו ערב התרמה עם אומנים מוכרים. אשדודים לא נשארים אדישים, ותורמים לג'זון כדי שיוכל לחיות

לפני מספר חודשים חש ג'זון סייג בן ה-17 בחולשה והרגשה לא טובה. לאחר מספר בדיקות שנערכו לו, הוא קיבל ביחד עם אימו את הבשורה הקשה: ג'זון חולה בסרטן הדם (לוקמיה), מאז השתנו חייהם של ג'זון ומשפחתו. 

לג'זון עוד אח צעיר ממנו ואחות חיילת. אימו של ג'זון מגדלת את ילדיה לבד, ומאז התגלתה המחלה הנוראה בגופו, עזבה אימו את עבודתה והיא נמצאת צמודה למיטתו בבית החולים "שניידר".  

חבריו לספסל הלימודים של ג'זון קיבלו את הבשורה בתדהמה. לאחר שהבינו את חומרת המצב, החלו מיד באיסוף תרומות לסייע לג'זון ומשפחתו לממן את הטיפולים היקרים. הם הקימו דף בפייסבוק, בו הם מעדכנים על מצבו של ג'זון ומבקשים מחבריהם לבוא לתרום דם לג'זון. 

במוצאי השבת הקרובה הם מתכננים לקיים ערב התרמה לג'זון. הם פנו לראש העיר בבקשת עזרה, ומיד הוצא להם אודיטוריום רמי נעים במקיף ד' ברחוב ביאליק באשדוד, זאת בנוסף לסיוע שניתן למשפחה. התלמידים הצליחו לארגן בכוחות עצמם שורה של אמנים שיגיעו להופיע בהתנדבות. בין האומנים: איציק שמלי, שלומי בראל, אבי בן אבו ועוד.

חבריו למקיף של ג'זון, קוראים לאשדודים להגיע למופע שיתקיים במוצ"ש (24.9) בשעה 20:30. עלות כרטיס כניסה הוא 30 ש"ח בלבד, תרומה למבצע להצלת ג'זון סייג. 
 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה