מה אומרים בעיריית אשדוד על חניה בחניית נכים: "יש עדיין שטח לנכה"


להאזנה לתוכן:

לפני יומיים הבאנו תיעוד של רכב עיריית אשדוד החונה בחניית נכים. ביקשנו את תגובת העירייה, וזו אכן הגיעה. לא ברור מה יותר מכעיס, תגובת העירייה או הרכב שמצפצף על החוק

ביום שני השבוע תיעד תושב העיר רכב של עיריית אשדוד חונה בחניית נכים בכניסה למתנ"ס ט'. השעה הייתה שעות החוגים שמתקיימים במקום.

בתמונות נראה הרכב חונה בחניית נכים, ולא רק זאת, הוא גם לא טרח ליישר את עצמו. כתב אשדוד נט פנה לעיריית אשדוד עם התמונות, וביקש את התייחסותה. 

תגובת העירייה אכן הגיעה, אבל היא מקוממת לא פחות מתמונות הרכב חונה בחניית נכים. בתגובה מגומגמת מנסה העירייה לומר שאולי האיש היה בתפקיד, ושיש חניה נוספת לנכה שיבוא. בעירייה כמובן לא מצדיקים ומבטיחים לרענן... על פי תגובתם, לא נראה שזה באמת מה שייעשה.
 

תגובת העירייה המלאה לתמונות: "מדובר ברכב המשמש להובלת ציוד ופריקתו, וככל הנראה מדובר בפעילות כזו שנעשתה במתנ"ס ט'.אין באמור כדי להצדיק החניית רכב בחניית נכים, אע"פ שעל פי הצילום נראה שיש עדיין מספיק שטח לנכה שיבוא. מכל מקום, תודה על גילויי האזרחות הנאותים וממינהל התפעול נמסר שהם ידאגו לרענן את הנהגים ביחידותיו להתנהגות נכונה בכביש".

 
 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה