"גיבורים קטנים" - יום קהילה ומשטרה באשדוד


להאזנה לתוכן:

ברביעי שעבר נערך יום קהילה ומשטרה לילדים המיוחדים של "תנועת גיבורים קטנים" באשדוד ואשקלון. הפעם מי ששימח את הילדים הם אנשי משמר הגבול שהגיעו לפארק בן גוריון באשדוד ופרסו את רוב האמצעים העומדים לרשותם ובשיתוף משטרת התנועה והשיטור הקהילתי, הציגו לילדים את פעילותם בשטח

 אירוע השתתפו כ- 350 ילדים ומלווים מבתי הספר "מעלות", "עלומים" ו"ניר" מאשדודוכן ילדים מבית הספר "מעיין שרה" באשקלון.בפני הילדים הוצגו רכיבה על סוסים, כלבי משטרה לאיתור סמים ואמצעי לחימה, עמדותשל המשטרה בהם הציגו והסבירו לילדים על הפעילויות השונותוגם ניתנה לילדים האפשרות להפעיל את הציוד כגון רובי צבע, צבעי הסוואה, מערכותכריזה.  בנוסף חיילי מג"ב כיבדו את הילדים בגלידות.את הזמן בין התצוגות השונות הנעימו להקת מג"ב ונציגות מלהקת פיקוד מרכז.לזכותו של מפקד מג"ב, ניצב יורם הלוי, יאמר שלמרות הכוננות וההתראות מצא אתהזמן להגיע אישית ולפנות את שוטרים לפעילות למען הקהילה ובכךלכבד את הילדים והמלווים בנוכחותו ובנוכחות הקצונה הבכירה של מג"ב. משמר הגבולבראשותו תורמת רבות לקהילה ובמיוחד לילדים בעלי צרכים מיוחדיםע"י שיתוף פעולה עם מספר עמותות.

פעילות זו הינה הפעילות הראשונה של מג"ב עם "גיבורים קטנים" וכבר סוכם עלפעילויות נוספות בהמשך וכן זו הייתה ההתחלה של פעילות התנועה בשנה"לתשע"ב. בהמשך מתוכננות פעילויות בשיתוף עמותת "כנפיים של קרמבו" וארגון"וראייטי" ישראל בבית התפוצות , טיול ג'יפים לבית ספר "מעלות" ביום שישי הקרוב, 23.09.11 וכן אירוע בשיתוף חיל לוגיסטיקה שיתקיים בתחילת חודש נובמברבתל חדיד.

 נשיא תנועת " גיבורים קטנים " , עו"ד יריב וינצר, בירך את הילדים ואת אנשי מג"בוהודה למפקד מג"ב, ניצב יורם הלוי, על עצם הגעתו ותרומתו לקיוםהאירוע למען הילדים. מפגש זה היה הראשון של ילדי "גיבורים קטנים" עם השוטריםשהיו נכונים לתת ולהעניק להם את החוויה הבלתי נשכחת. יריב שיבחאת יו"ר הנהלת "גיבורים קטנים" מר' דדו צורי ואת חבר נשיאות התנועה ומנהלהפעילות בדרום מר אנדי פלדמן על יוזמתם לקיום וארגון האירוע.כמו כן הודה עו"ד וינצר למר' אריה מיימון, ראש מינהל החינוך בעיריית אשדודולגב' איריס נפתלי, מנהלת אגף אירועים בעירייה על הסיוע והשיתוף למעןקיום האירוע.  תודה מיוחדת מגיעה לסנ"צ אמיר כהן על ניהול האירוע, למר יוסי עטרשנרתם לסייע בארגון ובתאומים וכן למפעל "אגן כימיקלים" באשדודשתרם לטובת האירוע את הכריכים והשתייה לילדים ולמלווים.

תמונות באדיבות אנדי פלדמן. 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה