הובאה למנוחות האישה שנרצחה באשדוד


להאזנה לתוכן:

צירוף מקרים מצמרר: היא נטמנה בצמוד לקיברו של הילד ליאון קלנטרוב, שנרצח בסוף שנת 2009 בבני עייש, לאחר שהותקף מינית. בשעה שהיא נטמנה לצד קברו של קלנטרוב, גזר בית הדין את דינם של החשודים בהריגתו

בשעות הצהריים (יום ראשון) הובאה למנוחת עולמים תושבת אשדוד (לבקשת המשפחה אנו נמנעים מפרסום שמה), אם חד הורית לשני ילדים קטנים בני שבע ושמונה. היא נרצחה, כך על פי החשד, לאחר שלא הסכימה לקיים יחסי מין עם צעיר בשנות ה-20 לחייו שנעצר על ידי המשטרה.

בהלוויה קטנה של לא יותר מ- 20 אנשים, היא נטמנה בבית העלמין באשדוד. קברה צמוד לקברו של הילד לאון קלנטרוב, שנרצח בסוף שנת 2009 והוא בן 9 במותו. על פי החשד, אחים תאומים (האחים סודמי) התעללו בו מינית, ובשלב מסוים לאחר שהתנגד, הרגו אותו. אמש בזמן הלוויתה של הנרצחת מאשדוד, נגזר דינם של האחים סודמי, לאחר שהגיעו להסדר טיעון עם המדינה. סעיף הרצח הומר להריגה והם נשלחו ל-22 ו-19 שנה בכלא, למרות התנגדות המשפחה. 

 ממשיכה חקירת הרצח - במשטרה רצו לשחרר אחד החשודים והתחרטו

בתוך כך ממשיכה חקירת המשטרה, וביום שישי בשעות הערב נעצר אדם נוסף בחשד למעורבות ברצח. היום (א') התקיים דיון בהארכת מעצרו של החשוד אושיק לוי. במהלך הדיון התברר שבין לוי לחשוד השני שנעצר אין הכרות מוקדמת, בניגוד לדיווחים הקודמים. עוד עולה ממהלך הדיון, שבמשטרה חשבו לשחרר את לוי מהמעצר, ככול הנראה לאחר שהבינו שאינו קשור לרצח, אך בסופו של דבר החליטו להשאירו במעצר. "שקלנו לשחרר אותו ובסוף הגענו למסקנה שנבקש להאריך מעצר", אמר חוקר המשטרה בדיון.

אושיק לוי הוא זה שהזעיק את כוחות ההצלה וכיוון אותם אל הפצועה, שעדיין הייתה בחיים ונשמה. לדברי חוקרי המשטרה, לוי מסר גרסאות שונות, והכשיל את החקירה. עורך דינו, יאיר לחן, טען בפני בית המשפט שמדובר בצעיר נורמטיבי, שנקלע לאירוע קשה והיה מבוהל ולא הבין את מה שמתרחש סביבו. 

בית המשפט החליט להאריך מעצרו של לוי ביומיים. כששמע לוי על המשך מעצרו, הוא כמעט והתעלף בבית המשפט. השופט שראה את הדברים, הסב את תשומת לב מלווי השב"ס, כדי שיתמכו בלוי וידאגו שיראה רופא.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה