הריגה או רצח? מסתמנת התמונה מה קרה בחוף הים


להאזנה לתוכן:

הנרצחת היא אם חד הורית, בת 38 מאשדוד. החשודים הם - אושרי לוי (כמעורב באירוע), סטודנט מאשדוד והחשוד העיקרי - אנדרי סטרקוב בן 20, עריק מהצבא. הם מכחישים את החשדות.
על פי החשד, היא נרצחה לאחר שסירבה לקיים יחסי מין עם אחד החשודים. אנדרי סטרקוב כבר מודה שדחף אותה והיא נהרגה מפגיעת ראשה בבטון. אושיק לוי מכחיש בתוקף כל קשר לרצח.
האזינו לדיווח ברשת הקשר של "איחוד הצלה דרום"

האישה שנרצחה באשדוד היא חד הורית, אמא לילדים קטנים. זהות האישה ידועה לנו אך עדין חל צו איסור פרסום.

על פי החשד, אנדריי סטרקוב (20) תושב העיר המבוקש על ידי ההמשטרה הצבאית בגין עריקות, ניסה לקיים יחסי מין עם הנרצחת וכשהיא סרבה, הלם בראשה וגרם למותה.

הוא נעצר זמן קצר לאחר הרצח, וחבלות נמצאו על גופו.
סטרקוב קשר עצמו לנרצחת, הוא סיפר שאכן הם נפגשו והתעמתו - היא שרטה אותו בפניו ולכן דחף אותה מעליו. בעקבות כך היא נפלה וראשה ניתח אל ספסל הבטון.
מכאן שאנדרי מודה בהריגה אך מכחיש את הרצח.

לעומתו, העצור השני, אושיק לוי סטודנט עתודאי לתעשיה וניהול, הוא זה שדיווח למוקד מד"א על האישה הפצועה, וכיוון את צוותי ההצלה אל הנרצחת, ששכבה בחולות ונשמה את נשימותיה האחרונות.
על פי התמונה שמסתמנת במשטרה : הסטודנט והעריק הכירו את הנרצחת בחוף הים. לאחר שלוי עזב את המקום,  סטרקוב ביקש לקיים יחסי מין עם האישה וכאשר היא סרבה, הוא הכה אותה בראשה. לאחר שנפלה והחלה לדמם בראשה, הוא נבהל ועדכן את חברו - לוי. לוי התקשר מספר פעמים למד"א עד שהאמבולנס הגיע למקום.
לפי גרסת לוי, הם אכן פגשו לראשונה את הנרצחת בחוף הים וירדו יחדיו לכיוון הספסל, אולם לוי טוען שהוא עזב אותם למשך כ 40 דקות וכאשר הוא שב, הוא ראה את חברו מבוהל שסיפר לו על המקרה והראה לו איפה שוכבת האישה.
לוי עשה את מה שהיה מחוייב והתקשר למד"א מספר פעמים ואף כיוון אותם למקום. 
לוי סיפר עוד לחוקרי המשטרה, כי פגש בנרצחת מספר פעמים במהלך הערב טרם הוכתה עד מוות. 
עוד אמר אושרי לוי אמר בחקירת המשטרה:"אין לי מה להסתיר. אני מוכן להוציא את כל האמת לאור. אני לא יודע אם אני אוכל לעמוד בעוד לילה במעצר. כואב לי על הדבר הזה וגם על שני הילדים שלה שנשארו יתומים. אני מוכן להיבדק בפוליגרף".


סנגורו של לוי, עו"ד יאיר לחן, ציין בבית המשפט כי לוי "הינו אדם נורמטיבי שהתקשר מספר פעמים למד"א על מנת לסייע לנרצחת וכאשר הגיע הסיוע הוא הוביל את הכוחות למקום בו שכבה האישה על מנת להעניק לה סיוע באופן המהיר ביותר". מרשי זועק לחפותו כולי תקווה שהדברים יתבררו במהלך הימים הקרובים וגרסתו תאומת על ידי ממצאים שנאספו על ידי המשטרה כך שבסופו של יום התברר שההר הוליד עכבר. דההינו מרשי לא ביצע את מעשה הרצח.

כפי הנראה מחומר החקירה שהוצג בבית המשפט, בין שני החשודים קיים קשר מוקדם, וכפי הנראה, לוי הוזעק למקום על ידי סטרקוב, שדיווח לו על מצבה האנוש של הנרצחת.


 
כך נשמע הדיווח ברשת הקשר של איחוד הצלה דרום: 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה