חשד: סירבה לקיים יחסי מין ונרצחה בחוף (תמונות מהזירה)


להאזנה לתוכן:

צעירה בשנות ה- 30 לחייה, נמצאה בשעות הלילה כשהיא פצועה אנושות מחבלה חמורה בראשה. כונני איחוד הצלה דרום וצוותי מד"א לכיש, ביצעו עליה החייאה, אך לבסוף נקבע מותה. על פי החשד, הצעירה הוכתה בראשה בחוף, נגררה ונזרקה בחולות. המשטרה עצרה שני חשודים באירוע, אחד מהם הוא הצעיר שהודיע על הצעירה הפצועה בחולות. החשד הוא שהשניים ניסו לאלץ את הצעירה לקיים עימם יחסי מין, וכשסירבה, היכו אותה בראשה

צעיר שטייל בשעות הלילה בחוף, מצא צעירה השוכבת בתוך תעלה צדדית. כשהתקרב אליה הוא הבחין שהיא מדממת קשות מראשה. למקום הוזעקו צוותי איחוד הצלה דרום וכונני מד"א לכיש. תחילה התקשו הצוותים למצוא את המודיע, אך הוא אותר בתוך השטח. "הגענו לצעיר והוא היה מבוהל מאוד. הוא סיפר שהוא טייל במקום והבחין באישה", סיפר אחד מאנשי ההצלה.

הפצועה שכבה בחול עם סימני חיים חלשים, והיא פונתה תוך כדי החייאה לניידת טיפול נמרץ שחיכתה בחניית החוף. במשך יותר מחצי שעה ניסו הצוותים להציל את חייה, אך ללא הצלחה. רופא מד"א קבע את מותה.

"קיבלנו קריאה על אשה שנפגע באורח קשה בחוף מי עמי. ערכנו במקום סריקות במשך כמה דקות. בהמשך מצאנו נער מבוהל, שסיפר לנו שהוא רע את גופת האשה. הוא הוביל אותנו למקום. היא היתה מוטלת בתוך בור קטן. היא סבלה מפציעה קשה מאוד בראשה. להערכתנו היא איבדה המון דם. ביצענו בה פעולות החייאה. בהמשך הגיעו עוד גורמים הצלה, שנאלצו לקבוע את מותה", סיפר אחד מאנשי ההצלה. 

צוותים של המשטרה הוזעקו למקום וסגרו את הזירה. בסריקות שנערכו נמצאו ממצאים המחזקים את ההשערה שמדובר ברצח. חקירת הרצח הוטלה על ימ"ר לכיש, ושני חשודים במעשה נעצרו על ידי המשטרה. אחד החשודים הבמעורבות ברצח הוא הצעיר שהודיע על מציאת הצעירה הפצועה. על פי החשד הראשוני, הצעיר ניסה להתחיל עם הצעירה וניסה לאלץ אותה לקיים עימו יחסי מין, אך לאחר שזכה לסירוב, תקף אותה. בשעות הצהריים יובאו שני החשודים להארכת מעצר. 

מפקד מרחב לכיש, נצ"מ יורם סופר, הגיע לזירה וקיבל עדכון מהצוותים. בכירי המרחב קיימו הערכת מצב בתחנת המשטרה באשדוד. הרצח הזה מצטרף לגל אלימות השוטף את הארץ ול-10 מקרי רצח שאירעו בשבועיים האחרונים.


תמונות מהזירה:

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה