עובדי "מירס" שיפצו את סניף יד שרה באשדוד


להאזנה לתוכן:

מתיחת פנים לסניף יד שרה באשדוד - עובדי חברת התקשורת "מירס", הגיעו לאשדוד ושיפצו וצבעו את הסניף הממוקם במקלט ברובע ב'. 12,000 מתושבי אשדוד נעזרו בשנה האחרונה בשירותיה של עמותת "יד שרה", המסייעת בציוד רפואי, הסעת נכים, רפואת שיניים למרותקים בביתם ועוד ועוד

במסגרת הפעילות הקהילתית של חברת מירס, הדרימו מנכ"ל מירס, אברשה בורשטין ועשרות מעובדי החברה לאשדוד ושיפצו את הסניף המקומי של יד שרה. עובדי מירס מחטיבות השיווק והמכירות, הכספים, הטכנולוגיות ומשאבי אנוש הפשילו שרוולים ובמשך שעות רבות שיפצו וצבעו את הסניף מבחוץ ומבפנים. 

סניף אשדוד נחשב לאחד הסניפים הפעילים ביותר של יד שרה. בשנה האחרונה שרתו 100 מתנדבי הסניף 12,000 מתושבי העיר בהשאלת ציוד רפואי מגוון לאנשים נזקקים, בהתקנת לחצני מצוקה ובהסעת נכים בנכוניות – שירות ההסעות של יד שרה לאנשים המרותקים לכיסאות גלגלים. בסניף באשדוד גם מתנדבים המגיעים לביתם של מרותקי בית ועוסקים איתם בפעילויות יצירה מגוונות, מתנדבים רופאי שיניים המעניקים טיפולי שיניים למרותקי בית ועורכי דין מתנדבים המעניקים ייעוץ משפטי לקשישים. 

לדברי אברשה בורשטין, מנכ"ל מירס, ההתנדבות והתרומה לקהילה הינה חלק מרכזי ובלתי נפרד מהתרבות הארגונית של מירס. "אנו שמחים לסייע לארגון חשוב זה המסייע למאות אלפי אנשים בכל שנה. נמשיך לשתף פעולה ולסייע גם בסניפים אחרים ברחבי הארץ", אמר בסיום יום הפעילות. 

אורי לופוליאנסקי, מייסד יד שרה, שמח על שיתוף הפעולה. "עובדי מירס עשו עבודה נפלאה ואני בטוח ומאמין שזו רק ההתחלה לשיתוף פעולה בין שני גורמים גדולים לשיפור איכות החיים בישראל", הוא אמר. 

משה כהן, מנהל השרות והסניפים ביד שרה, הודה לעובדי מירס על העבודה היפה בסניף. "סניף אשדוד פועל ממקלט ציבורי ובתקופה האחרונה התושבים וביניהם המתנדבים, היו תחת מתקפת טילים. המתנדבים נאלצו לפתוח את הסניף-המקלט בכל שעות היממה ודאגו לאייש אותו במתנדבים מסביב לשעון כדי לשמור על הציוד היקר. עכשיו זוכים המתנדבים המסורים לסניף משופץ שבוודאי ישרה אווירה נעימה יותר ללקוחות הבאים לשאול ציוד רפואי", הוא סיפר. כהן הוסיף כי כארגון הפועל בזכות תרומות, התנדבות עובדי מירס מאפשרת לנתב תרומות כספיות לרכישת ציוד רפואי.  
 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה