לסרי וצילקר בעימות חזיתי במועצת העיר - צפו בעימות


להאזנה לתוכן:

ראש העיר אמר במהלך דיון במועצה, שלא יסכים לעצום עין על עבירות בניה, כפי שהיה לדבריו בתקופת קודמו בתפקיד. צילקר לא נותר חייב וצעק על לסרי: "איפה היית אתה? תתבייש"

אחרי פגרה קצרה, חזרו אמש חברי המועצה לישיבת מועצה מעניינת במיוחד. חוקי עזר חדשים אושרו, סקרים שיבחו את פועלה של העירייה, מערכת החינוך הציגה נתונים... איתם לא כולם מסכימים, אך ללא ספק, מה שייזכר מישיבת המועצה הנוכחית הוא העימות הישיר בין לסרי לצילקר.

זה החל בבקשת דיון של חבר המועצה והאופוזציה, אריה ללוש, שביקש לדעת מדוע 350 תלמידי בית הספר של "עמוד החסד", לא לומדים, ומדוע נהרסה הגדר במקום, ומשטח בטון נהרס אף הוא.

מנכ"ל העירייה, אילן בן עדי, שענה לשאלותיו של ללוד, סיפר שהעמותה פלשה לשטח, הקימה גדר ללא היתר ויצקה משטח עליו התקינה משחקי שעשועים, כל זאת ללא היתר. לדברי בן עדי, העירייה ביצעה במקום צו הריסה, בעקבות כל אלה. עוד ציין בן עדי, שהוא ניסה לגשר בין שתי העמותות שנמצאות על הקרקעות שהוקצו להם על ידי העירייה, אלה שנציג עמותת "עמוד החסד", סירב לחתום על התחייבות שהוא יפנה את הקרקע ברגע שהעמותה האחרת תרצה לבנות במקום את המוסד החינוכי שלה, כך לדברי בן עדי. נכון לעכשיו עדיין לא נמצא הפיתרון.

ללוש ביקש מראש העיר שבינתיים, כל עוד השטח אליו פלשה לכאורה העמותה, טרם אוכלס וטרם החלו לבנות בו, יאפשר לסרי את הקמת הגדר והקמת מגרש המשחקים, ואם בבוא הזמן העמותה תסרב לפנות, אז הוא יפעיל את סמכותו ויבצע את ההריסה.

ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, ששמע את הדברים מפיו של ללוש, מיהר להגיב ואמר שהוא לא מאמין שמבקשים ממנו להעלים עין מעבירות בניה וצווי הריסה. במהלך דבריו, אמר לסרי ללוש שהוא לא ינהג כפי שנהג לעשות צבי צילקר בתקופתו כראש עיר.

צבי צילקר לא נותר חייב ומיהר להגיב על דבריו של לסרי. "איפה הייתהשמונה שנים?", הוא שאל את לסרי. "אתה זורע חול בעיניים", הוא המשיך ואמר. לסרי המשיך ואמר לצילקר:"אנחנו יודעים שאין לך בושה". בהמשך ציין לסרי שלעמותת "עמוד החסד" ניתן היתר לבניית בית כנסת, אך במקום נבנה בית ספר תוך העלמת עין מצידו של צילקר.

לסרי לא הפסיק והזכיר לצילקר את השטח של חניון המשאיות, שלדבריו הקצה צילקר לבוחניק שהיה פעיל בחירות שלו, ושבגינו נזרק לביתו רימון. "אני במקומך לא הייתי פוצה פה", אמר לסרי לצילקר.

צפו בעימות במועצת העיר בין לסרי לצילקר:
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה