מיכאל אזולאי ממשיך במלחמתו להביא את תותח הלייזר לישראל


להאזנה לתוכן:

מה עדיף, תותח הלייזר או כיפת הברזל? שש שנים שמיכאל אזולאי, תושב אשדוד, זועק שיש להביא את תותח הלייזר, שפותח במיוחד בשבילנו. בעזרת עמיתו, ד"ר עמיחי עודד, הוא מביא עוד פרטים על תותח הלייזר...

מאת מיכאל אזולאי - ישראלי ואשדודי מודאג

יכול להיות שנצטרך לעמוד אל מול תרחיש של מלחמה כוללת ומתקפה משולבת של טילים עלינו מכל הכיוונים  . על כך רמז היום אלוף פיקוד העורף אייזנברג.  אני מאמין לו... כי הוא אמיתי ונטול מניירות ואצלו באמת המדינה לפני הכול. 

הוא אמר זאת מתוך דאגה כינה ואמיתית. כי נראה שאינו מצליח להירדם בלילות. חשוב מאוד לקחת כל מילה שלו ברצינות,כולל לרמזים על כך שטילים נושאי ראשי נפץ כימיים וביולוגים ייפלו לידי טרוריסטים ואחרים עם התערערות המשטר בסוריה,(בלוב כבר נפלו) ולא רק. אל נשכח כי החיזבללה והחמאס מתחמשים לדעת בטילים מכל הסוגים בעזרתה האדיבה של אירן.

ראש הממשלה צריך להתערב לעזאזל ולעקוף את שר הביטחון שלא עושה כלום בנדון. על רה"מ להחליט סוף סוף על עריכת בדיקה אמיתית של תותח הלייזר הקיים. אני חוזר הוא קיים. הבדיקה תכיל ניסויי יירוט של מטחי טילים ופגזים בשדה הניסויים במדבריות ניו מקסיקו בארה"ב ותועבר בשידור ישיר לכאן.  התותח הישן הזה ...שכבר מזמן יש דור מתקדם שלו, מוצב היום גם על מטוסים ומיירט טילים ממרחק של 400 ק"מ. כנסו ליוטיוב וחפשו תחת הערך:  "תותח לייזר" ותגלו עולמות שלמים  שדאגו להסתיר מיכם ולהרחיק אותכם מהם בהתנהלות מופקרת של אלה האמונים על ביטחון המדינה! 

כל אלה שהעלימו את אופציית הלייזר משיקולים זרים ומשיקולים של בצע כסף עושים זאת עכשיו ביתר שאת בשל הפחד המשתק שמא יתגלה המחדל האדיר לו הם גרמו. הם לא חששו לשקר לראשי ממשלה ושרי ביטחון,לרמטכ"לים , לח"כים ,חברי וועדות חסויות וגם למבקר המדינה(שתפס אותם משקרים לאהוד אולמרט ולעמיר פרץ בזמנו...)אבל הם לא מעניינים אותנו. עכשיו יש למזער נזקים ולהתכונן כראוי ללתרחיש הגרוע ביותר.למה ממשלת ישראל ,לא בודקת את אופציית הלייזר? עד מתי תימשך ההפקרות הזאת...? עד מתי יימשך קשר השתיקה הזה?

מה עוד צריך לקרות כדי לבדוק את אופציית הלייזר? מיום הזמנת הבדיקה ע"י ראש הממשלה ,התותח יהיה מוכן בתוך חודשיים לניסוי על חי... בשדה האימונים של צבא ארה"ב בארה"ב.עמיתי למאבק למען בדיקת אופציית הלייזר, הד'ר עודד עמיחי ( מחלוצי מפתחי קרן לייזר רבת עוצמה, בעולם) זעק לפני שנים במנשר לתושבי שדרות ושאל : "למה אתם לא הופכים עולמות אל מול המחדל העצום של העלמת אופציית הלייזר? " אבל איש לא ענה....והם כבר חיים תחת טרור הטילים 10 שנים...וממשיכים לשתוק וראש העיר שלהם ממשיך לזלזל...כמו יתר ראשי הערים בדרום...אנו כותבים שנים על המחדל,אבל איש לא מתכוון אפילו לבדוק, או אפילו לדרוש בדיקה, כלום. חושבים שמדובר בפיקציה...

אני חוזר ואומר לכל עם ישראל: יש פה מחדל אדיר, גורלי הנוגע בסיכון קיומי גדול...קומו עשו משהו אל תשתקו כי בעניין זה איש לא ידאג לכם. זה בדוק ואני לא משוגע או תמהוני ואיש לא יעשה מעמיתי וממני משוגעים. אני יודע בוודאות מוחלטת על מה אני מדבר.יש לבדוק בהקדם את תותח הלייזר הקיים, הוא קיים ומבצעי והושקעו בפיתוחו 420,000,000 $. הוא פותח במיוחד ורק עבור מדינת ישראל.

התותח מחכה ארוז בארה"ב כבר 11 שנה מאז שנת 2000 .   בשנת 2000 היה אמור להיות מובא מארה"ב ומוצב במושב מרגליות להגנה על קריית שמונה ויישובי קו העימות בצפון מירי הקטיושות, אבל ברק, כן אותו אהוד ברק,שהיה אז ראש ממשלה ושר ביטחון מנע ברגע האחרון את הבאתו בלחץ לובי תעשיות הטילים, בטענה שעם היציאה מלבנון,כבר לא יהיה צורך בשום תותח  לייזר כי החיזבללה כבר לא יהיה קייס לירות טילים ....6 שנים מאוחר יותר,במלחמת לבנון ב' ירו עלינו החיזבללה כ- 4000 טילים(שלא הספיקו להחליד...) 

מאז 2001 נכנסה שדרות למעגל טרור הטילים והפצמ"רים . ב-2007 , זכתה 'כיפת ברזל' במכרז שתכליתו הגנה על שדרות ועוטף עזה. הכיפה (הובטח שתהיה מבצעית ב-2009.ץ..) הועדפה (בדרך נלוזה ועקלקלה) על פני אופציית הלייזר (זה בדוק) הכסף נשפך כנהר ועדיין אין הגנה על שדרות ולא על עוטף עזה . הכיפה שכל טיל שלה עולה 100,000 $ לא תוכל לתת מענה לישובים המרוחקים פחות מ- 7 ק"מ מהגבול והיא גם לא תוצב בהם...הכיפה לא יודעת כלל לטפל בפגזים...היא לא יודעת לטפל במטחי טילים (ראינו בב"ש ונראה גם להבא). אם הכיפה תפגע בטיל כימי או ביולוגי גבוה באוויר היא תעצים לאין ערוך את האסון...קרן הלייזר לעומת זאת שורפת באלפית השניה כל תכולה של ראש נפץ כימי או ביולוגי או כל דבר אחר. תותח הלייזר מפיל בתוך 3 שניות כל טיל ופגז מרגע שילוחם...קרן לייזר נעה פי מיליון יותר מהר מכל טיל ולכן יכולה לטפל גם במטחים של טילים ופגזים. עלות הפקת קרן כזאת היא עלות הדלק בלבד הכ,2000 $ בלבד (פי 50 עד פי 100 פחות מעלות יירוט באמצעות כיפת ברזל)...אין משהו יותר זול זמין ויעיל לתת מענה לירי טילים ופצמרים מטווח קצר כמו תותח הלייזר...סוללת לייזר מגינה על שטח הגדול פי 3 מסוללת כיפת ברזל ועוד ועוד

מדוע אם כן שר הביטחון לא מוכן לבדוק את יכולת היירוט תותח הלייזר? רק לבדוק לא לרכוש? מדוע הוא מושך זאת שנים רבות כל כך? מדוע ממשיכים לספר לנו סיפורי סבתא ובדיות על אופציית הלייזר?

מדוע ממשיכים להפקיר אותנו לגחמות של טרוריסטים...איפה יש עוד מקום אחד בעולם שיורים על תושביו טילים גם ממרחקים של פחות 2 ק"מ(מבית חנון לשדרות) ...אל לאיש לשתוק אל מול החידלון המטומטם הזה. 






 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה