מערכת כיפת הברזל הוצבה באשדוד


להאזנה לתוכן:

הגנת ברזל לאשדוד: מערכת יירוט הטילים "כיפת הברזל", הוצבה בשעות הבוקר באשדוד. תלמידי אשדוד שחוזרים מחר לספסל הלימודים, יכולים להיות קצת יותר רגועים. לסרי בתגובה: "בשורה משמחת"

כיפת הברזל, מערכת יירוט הטילים, הוצבה הבוקר באשדוד. המערכת, שיירטה בהסלמה האחרונה טילים רבים שנורו לאשקלון ובאר שבע, תגן על תושבי אשדוד מפני נפילות טילים ברחבי העיר.

הצבת המערכת מגיעה יום לפני שאלפי תלמידי אשדוד והסביבה חוזרים אל ספסל הלימודים. היו מי שקראו להשבית את הלימודים בעקבות המצב הביטחוני, אבל כעת יכולים ההורים להיות קצת יותר רגועים, זאת לאור אחוזי ההצלחה הגבוהים של המערכת עד כה.

רק לפני שבוע אמר ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, שבכירים במערכת הביטחון הבטיחו לו כיפת ברזל לעיר. השבוע, בביקור של שר הביטחון באשדוד, הוא אמר שתוך זמן קצר תוצב המערכת באשדוד. ואכן, היום (א') בשעות הבוקר, הוצבה המערכת בעיר.

בעקבות הצבת המערכת באשדוד, אמר ראש העיר לסרי: "אין ספק שהעיתוי של כיפת ברזל באשדוד בפתחה של שנת הלימודים החדשה, מהווה בשורה משמחת ומוסיפה לתחושת הביטחון של התושבים. עם זאת, חשוב מאוד להקפיד ביתר שאת על הוראות פיקוד העורף בזמן ירי טילים". 

 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה