כמעט אסון טביעה הלילה באשדוד


להאזנה לתוכן:

בן 15 מנתיבות נכנס בשעת לילה מאוחרת לשחות בים. הוא החל להיסחף לעומק המים ולא הצליח לצאת. אחרי דקות ארוכות ומורטות עצבים, הוא הצליח בסופו של דבר להיחלץ. "היה לילד הזה מזל יותר משכל. נקווה שאת הלקח הוא למד", אמר איש איחוד הצלה דרום

צעיר מנתיבות, שהגיע לשחות בחוף הנפרד בשעת לילה מאוחרת, נכנס למים בסביבות השעה 22:30 בלילה. הוא החל להיסחף לתוך עומק הים, והחל לצעוק לעזרה. חבריו שמעו את צעקותיו ומיהרו להזעיק את צוותי ההצלה.

כונני איחוד הצלה דרום וכונני מד"א לכיש, ממהרים לחוף הים, שם הם מוצאים את חבריו של הצעיר על החוף, צועקים לחברם שלא שימשיך לשחות.

כונן איחוד הצלה דרום, יהודה הרציג, מגיע למקום עם רכב 4*4 ומכוון את האורות לכיוון הים החשוך, כדי שהנער שבמים יראה את החוף. הוא לוקח את מערכת הכריזה וצועק לכיוון הנער: "שמעון תחזיק מעמד, אנחנו בדרך אליך". הרציג המשיך במשך דקות ארוכות ללא הפסקה לכרוז לכיוונו של הנער, תוך שהוא מנחה אותו שלא להילחם בזרמים, אלה לתת להם להוציאו מהמים.

אחרי דקות ארוכות ומורטות עצבים, כשבחוף כבר נמצאים שוטרים, אנשי מד"א וכוננים, מצליח הנער להיחלץ מהים. "שחיתי ושחיתי, אבל לא הצלחתי להיחלץ. זאת הפעם האחרונה שאני דברים כאלה", אמר הנער לשוטרים.

אנשי ההצלה במקום שיבחו את תושייתו של יהודה הרציג, שכרז לנער ולמעשה נתן לו כח ואמונה למצוא את הדרך לחוף.
 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה