דווקא היום: עשה על האש במרפסת והשכנים הזמינו כיבוי אש


להאזנה לתוכן:

תושב אשדוד החליט לעשות על האש במרפסת ביתו, דווקא בערב צום תשעה באב. העשן נראה היטב מרחוק, והשכנים הכועסים מיהרו לדווח על שריפת דירה והקפיצו למקום צוותים גדולים של כיבוי ואנשי איחוד הצלה דרום. בסוף התברר שבסך הכל מדובר בחוסר רגישות

ערב תשעה באב, יום חורבן בית המקדש הראשון והשני, הוא יום צום עבור רבים מאוד במדינה, חילונים ודתיים. אך יש מי שדווקא ביום זה חשקה נפשו לעשות על האש במרפסת ביתו, כשהעשן המיתמר נראה ומריח היטב מרחוק.

במוקד הכיבוי באשדוד התקבלה קריאה על שריפת דירה ברחוב יהודה הלוי באשדוד. שתי כבאיות מיהרו למקום. אל המקום יצאו גם כונני איחוד הצלה דרום, בעקבות החשש ללכודים בשריפה. דודי אוברלנדר, כונן איחוד הצלה דרום, הגיע למקום עוד לפני צוותי הכיבוי, וזיהה מיד את העשן שהיתמר מהקומה העליונה, הוא מזעיק למקום כוננים נוספים למקום, כי העשן שהוא רואה נפלט מהקומה העליונה הוא רב מאוד. 

בינתיים מגיעים למקום שני צוותי כיבוי, בפיקודו של רשף משנה ציון אזולאי, שממהרים לעלות לקומה האחרונה. "הגענו למקום בעקבות דיווח על שריפת דירה. כבר בדרך למקום, העשן היה נראה לי לא כמו עשן שריפה. עלינו לקומה העליונה ובעל הדירה פתח את הבית, אז התברר שהם עשו דגים על האש. כנראה שהשכנים נפגעו מהשכן שעשה על האש, ודיווחו על שריפה בדירה. בכל מקרה, אנחנו עזבנו את המקום והאיש המשיך בעיסוקיו".

צוותי הכיבוי רגילים ששכנים זועמים מדווחים על שריפת דירה, כאשר אחד השכנים עושה על האש וחונק את כולם, אך זו הפעם הראשונה שאירוע כזה קורה להם ביום צום.

צילום: ארכיון

 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה