המתכון המושלם לתאונה: מהירות גבוהה, קצת השתוללות והופ ישר עפים לצד הדרך


להאזנה לתוכן:

התאונה הזאת הסתיימה במזל רק בפצועים קל, ובמזל היה התרחשה באזור התעשיה, בשעת לילה ואף הולך רגל לא נפגע. עדי ראיה סיפרו שנהג הרכב נסע במהירות גבוהה, שגרמה לו לאיבוד שליטה... תלולית עפר עצרה את הרכב מלהמשיך ואולי אף להתהפך

כונני איחוד הצלה דרום וצוותי מד"א לכיש, קיבלו אמש בסביבות השעה 20:00 דיווח על תאונה קשה ברחוב המדע. המדווח סיפר שנהג רכב שנראה נוסע במהירות גבוהה, איבד שליטה ועף לצד הדרך. 

בעקבות ההיסטוריה של רחוב המדע, בה כבר איבדו שני צעירים את חייהם, לאחר שעפו לצד הדרך ופגעו בעץ, מיהרו למקום צוותים גדולים של כונני איחוד הצלה ומד"א לכיש. אל המקום הוזעקו אף צוותי חילוץ והצלה מתחנת הכיבוי באשדוד.

במזל גדול, הרכב עף אל מקום בו יש שיחים ומהמורות, אך עצים אין. לאחר כ20 מטר של איבוד שליטה ונסיעה בתוך השטח, נעצר לבסוף הרכב בתלולית עפר, שמנעה אולי את התפכות הרכב ולפגיעות קשות של הנוסעים והנהג ברכב.

כוחות ההצלה טיפלו בשלושה פצועים קל באירוע, אך נדהמו לראות איזה מרחק עבר הרכב בשטח החולי, עד שנעצר. "ללא ספק היה להם מזל. לעבור כזאת דרך חולית למרחק שהם עברו... כנראה שהמהירות הייתה גדולה", אמר אחד הכוננים במקום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה