כמעט אסון בדרך ליום הכיף בפארק אתגרים (תמונות ווידאו)


להאזנה לתוכן:

רכב שניסה לפנות לכביש העפר הצדדי המוביל לפארק אתגרים, נפגע מאחור ע"י רכב אחר. 8 פצועים טופלו ע"י כונני איחוד הצלה דרום וצוותי מד"א, ביניהם 4 ילדים. שני הרכבים ניזוקו קשות. נהגת הרכב שנפגע: "היה בום גדול וחשבתי שאיבדתי את הילדים שלי. הם בסף בכל רצו קצת בריכה"

תאונה התרחשה הערב בכניסה לפארק אתגרים באשדוד. נהגת רכב שנסעה עם אימה וילדיה, עצרה את רכבה בשדרות הרצל, זאת כדי לפנות לפארק אתגרים. רכב שנסעה מאחור, לא הספיק לבלום ופגע ברכב של האישה וילדיה בעוצמה רבה.  


צוותי כיבוי מתחנת אשדוד, כונני איחוד הצלה דרום וצוותי מד"א, מיהרו למקום בעקבות הדיווח על תאונה קשה. למרבה המזל, באירוע היו רק פצועים קל. 

נהגת הרכב שנפגע ישבה בסמוך לרכבה ההרוס, וכשהיא בהלם, רועדת ומחבקת את ביתה, היא סיפרה: "היינו בדרך ליום כיף בפארק. הילדים חיכו לבוא לבריכה, ואז כשעמדנו לפנות, פתאום היה בום גדול. עפנו קדימה והדבר הראשון שחשבתי היה שאיבדתי את הילדים שלי". היא מיהרה לצאת מהרכב ובעזרת נהגים אחרים, היא הוציאה את ילדיה מהרכב שחלקו האחורי מרוסק.

שני הרכבים ניזוקו קשות בתאונה, שנגמרה במזל גדול "רק" עם 8 נפגעים קל ביניהם 4 ילדים. 

על הכניסה המאולתרת והלא ביטחותית לפארק אתגרים, כבר דיווחנו בעבר. מדובר בפניה לכביש עפר מכביש בעל נתיב אחד לכל כיוון. הכניסה אולתרה כך שאבני השפה כוסו באדמת מילוי, כך שיתאפשר לרכבים להיכנס ולצאת. במקום אין שלטי אזהרה, נתיב פניה שמאלה או נתיב יציאה בטוח, זאת למרות שמדובר באחד מצירי הכניסה המרכזיים לאשדוד.  

 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה