אישום: תקפו את הבלש עם סכין גילוח ואגרופים


להאזנה לתוכן:

פרקליטות מחוז דרום הגישה כתב אישום כנגד שני תושבי אשדוד, שבשבוע שעבר תקפו את הבלש דוד ממן, שעצר אותם לאחר שנצפו מעשנים סמים. על פי כתב האישום, השניים תקפו את ממן באמצעות סכין גילוח ואגרופים, עד שכמעט איבד הכרתו, ולאחר מכן גנבו את שעונו

כתב אישום בגין תקיפת שוטר וגניבה, הוגש נגד יבגני מדיאקוב (36) ואלכסנדר סמישוב (51), שחשודים שתקפו קשות את הבלש דוד ממן בשבוע שעבר ברובע ט'. 

על פי כתב האישום, השניים נצפו ע"י בלשי המשטרה כשהם רוכשים סמים, ולאחר מכן השניים ישבו ועישנו בפארק ברובע ט'. שלושה בלשים התקרבו אל השניים, הציגו תעודות שוטר וביקשו מהשניים להציג תעודות זהות. אחד משני החשודים הציג את תעודת הזהות שלו ובחיפוש שנערך עליו, מצא אחד הבלשים סיגרית חשיש מוכנה לשימוש. הבלשים הודיעו לשניים שהם מעוכבים לחקירה בתחנת המשטרה.

בעוד שלושת הבלשים מבצעים חיפוש על השניים, מודיע להם בלש נוסף שתיצפת על תחנת סמים ברובע ט', על חשודה נוספת שנראיתה נכנסת ויוצאת מתחנת הסמים. שני בלשים יוצאים לכיוון אותה האישה, והחשודים נשארים ישובים על הספסל, כאשר הבלש דוד ממן משגיח עליהם.

על פי כתב האישום, בשלב זה, כאשר השניים נותרו לבדם עם ממן, הם מתחילים לדבר ביניהם ברוסית. הבלש ממן מבקש מהם לחדול מלדבר ברוסית, אך השניים בתגובה קמו מהספסל והחלו לתקוף אותו במכות אגרופים. בשלב מסוים, כך על פי כתב האישום, הוציא הנאשם מדיאקוב, סכין גילוח שהוחבא בחגורת מכנסיו. על פי המתואר בכתב האישום, מדיאקוב שם את סכין הגילוח בין אצבעות ידיו והחל לחתוך את הבלש ממן בפניו, בעוד חברו ממשיך לתקוף את ממן באגרופים.

"מעוצמת הפציעה חש השוטר דוד כי הוא נחלש, על סף עילפון ומטושטש, אך הנאשמים המשיכו לתקוף את השוטר דוד, ששכב על הרצפה, שלא כדין, באמצעות אגרופים. הנאשם ברחו מהמקום רק כאשר נאשם 2 אמר לנאשם 1 "משטרה" ברוסית, כשנאשם 2 נוטל מידיו של שוטר דוד את שעון היד שלו, בכוונה לשלולו שלילת קבע, מבעליו", נכתב בכתב האישום.

בעקבות התקיפה הקשה, נזקק הבלש דוד ממן לפינוי באמבולנס לבית החולים קפלן, שם נתפרו והודבקו החתכים בפניו. החשודים נתפסו זמן קצר לאחר האירוע, לאחר שאחד מהם הפיל את תעודת הזהות שלו בזירה.

השניים מואשמים בחבלה בכוונה מחמירה , החזקת סם לצריכה עצמית וגניבה. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם עד תום ההליכים. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה