באשדוד ארגנו קייטנה ללקויי ראיה


להאזנה לתוכן:

משחק בינגו ומשחקי חברה, פארק אתגרים ופארק מים, סופרלנד ופארק נחשונית, הצגה מוזיקלית וסדנה לאומנויות, קריוקי ובאולינג והרבה מאוד הנאה, חוויות מרגשות ושפע חיוכים. הכל בקייטנה אחת!

כל ילד ממתין בקוצר רוח לחופשה הגדולה בעונת הקיץ. בעיני רוחו הוא רואה ים ובריכת שחיה, טיולים, מסיבות, פינות יצירה, ביקור באתרים.... בקיצור – כיף חיים. את כל אלה בדרך כלל הוא יכול לקבל מקייטנות הרבות המתקיימות בעיר, אך ישנן גם קייטנות מיוחדות לילדים מיוחדים. דוגמא לכך היא הקייטנה שארגנו ברווחה עבור ילדים עיוורים ולקויי ראייה, מאשדוד ומישובים בסביבה.

בכל שנה מארגנים אנשי הרווחה קייטנה מיוחדת עבור אוכלוסיית הילדים בעלי לקות הראייה. השנה הופעלה הקייטנה למשך שבועיים, השתתפו בה 20 ילדים שבמהלך שנת הלימודים משולבים בתגי"ל (תגבור יום לימודי) ובמרש"ל (מרכז רב שירותי לעיוורים ולקויי ראיה) אשדוד. הקייטנה הופעלה בשיתוף עם האגף לחינוך מיוחד במינהל החינוך. 

תוכנית הקייטנה כללה פעילויות במרש"ל ובעיקר בילוי באטרקציות שונות מחוץ למרש"ל. כך לדוגמא בילו הילדים בפארק המים ביבנה, סופרלנד, פארק נחשונית , פארק אתגרים באשדוד ושחייה בבריכה. כן נהנו הם מהצגה מוזיקלית, סדנת אומנויות, משחקי חברה ולסיום חגגו במסיבת קריוקי מהנה ופעילות בבאולינג. 

אנשי מינהל הרווחה הרואים במלאכתם שליחות אנשוית מן המעלה הראשונה, זוכים מידי פעם גם לרגעים של סיפוק. רגעים כאלה נרשמו במהלך הקייטנה כאשר מהמשוב שקיבלנו מילדי הקייטנה, הם יכלו להתרשם מההתלהבות הגלוייה שניכרה על פניהם של הילדים ומהרגעים בהם ביטאו הילדים את תחושותיהם ואת תודתם. "הילדים חוו חוויות מאתגרות ומעצימות והביעו תחושות של כיף, הנאה ורצון להמשיך את הקייטנה" אמרו ברווחה וגב' אסנת בן מיכה, מנהלת מרש"ל הוסיפה "אנחנו מודות כי התרגשנו מאוד לנוכח ההנאה הגלויה שהסבנו לילדים". 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה