ראש עיריית אשדוד למוחים: דירות תקועות במחוזי


להאזנה לתוכן:

ד"ר יחיאל לסרי, ראש עיריית אשדוד, הגיע אמש לתמוך בצעירים שמוחים נגד מחירי הדיור הגבוהים בארץ. במהלך שיחתו עימם, אמר ראש העיר: "לאשדוד יש מאגר זמין של 400 דירות לזוגות צעירים, שעמדת הוועדה המחוזית מונעת אישורן המיידי". בשעות הלילה חזרו ראש העיר ויהודה פרנקל למאהל המחאה, וישבו עם הצעירים עד השעה 00:30 בלילה

אמש הגיעו ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, חבר המועצה יהודה פרנקל ונציגת מרכז הצעירים כיוונים, דליה צרויה, להזדהות עם משתתפי המאבק למען הוזלת דיור בר השגה.כ- 8 אוהלים הוקמו באשדוד בפארק הסיטי שברובע הסיטי באשדוד. במשך כחצי שעה שוחחו ראש העיר ומר פרנקל על התוכנית שהעיר אשדוד מובילה בנושא דיור בר השגה ועל  האפשרות ליישמה מיד במידה ותהיה חקיקה בנושא.

”הפיתרון המיידי והמהיר ביותר הוא חקיקת בזק לתיקון חוק התכנוןוהבניה כך שיכלול דיור לזוגות צעירים. לאשדוד יש מאגר זמין  של 400  דירות לזוגות צעירים שעמדת הוועדה המחוזית מונעת אישורן המיידי. מדובר באתגר קל ופשוט לביצוע ע”י הממשלה בתיקוןחקיקה מהיר ויאפשר יישום דומה ברשויות מקומיות אחרות. על פיהמודל של אשדוד אפשר לייצר מאגר של עשרות אלפי יחידות דיורלזוגות צעירים בשנים הקרובות" אמר ד"ר לסרי למוחים. 


עוד ציין ד"ר לסרי כי ”הממשלה צריכה לחשוב כלפי הצעירים באותם מושגים שהפעיל ובזמנו לקליטת המוני העולים החדשים. זאת  שעת מבחן למנהיגות של המדינה”.

כבר בתחילת השבוע הורה ראש העיר לסייע לצעירים שהקימו את האוהלים ולתת להם את הסיוע הנדרש ולאפשר להם לקיים את המחאה תוך שהוא מדגיש את התמיכה במאבק. 

אחרי הפגישה שנערכה בשעות אחר הצהריים, חזרו בשעות הלילה ראש העיר ד"ר לסרי, והממונה על החינוך יהודה פרנקל, אל המאהל וישבו ביחד עם המוחים. במשך יותר משעה הם ישבו ללא יועצים ודוברים, ופשוט השתתפו במחאה.
צילום: לימור אדרי 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה