תועד בוידאו: ניסיון דריסה ברוגוזין


להאזנה לתוכן:

תושב רובע א', המתגורר סמוך למרכז רוגוזין, התעורר באישון לילה בעקבות רעש שהקימו צעירים וצעירות שתויים מתחת לביתו, כשלדבריו, אחת מהם בעטה בעובר אורח מבוגר. הוא החליט לתעד את הקללות והמהומה, אלה שאז הוא קלט בסרטון הוידאו שלו, ניסיון דריסה של הצעירים ע"י נהג רכב שדהר ללא אורות בניגוד לכיוון התנועה. האירוע הסתיים ללא נפגעים, אבל ממחיש את מה שקבענו רק לפני שבוע: "הארלם ברוגוזין"

תושבים ברחוב רוגוזין כבר מכירים היטב את מפגעי הרעש והצעקות שיוצרים במקום צעירים שיכורים. לאחרונה החלו להגיע דיווחים על עליית מדרגה באירועי האלימות שמתרחשים במקום. רק לפני שבוע דיווחנו על קשיש שטען שהותקף על ידי צעירים, להם העיר על כך ששברו חלון ראווה.

לפני כחודש היה זה אדם בשנות ה-40 לחייו שנפצע אנושות באירוע דקירות חמור במרכזון. בלשי תחנת המשטרה באשדוד, הצליחו תוך זמן קצר לעלות על עקבות הדוקרים, שנמצאו בקרבת מקום שתויים כלוט.

 
למרות האירועים החמורים, נראה שהפעילות הפלילית במקום ממשיכה, ועל פי הוידאו שהגיע לידינו, אף עולה מדרגה.

תושב אחד הבניינים ברחוב רוגוזין, תיעד בשעת לילה מאוחרת, מהומה של נערות ונערים, אתיופים, שלדבריו היו נראים שתויים. אותם הצעירים מצולמים בוידאו על ידו במשך מספר דקות, במהלכם נשמע היטב הריב הקולני במקום. לדברי הצלם, אחת הנערות האתיופיות בעטה בעובר אורח, שממהר ללכת לכיוון מרכז הקליטה. השומר בכניסה למרכז הקליטה נראה מחזיק את הטלפון הנייד ביד, כנראה כדי לחייג למשטרה. 

לפתע, בדקה 4:47 של הסרטון, נשמע קול מכונית דוהרת. הצלם ממהר לכוון את המצלמה לכיוון המכונית שמגיחה לפתע מהחושך. נהג המכונית נוסע במהירות רבה, ללא אורות ובכיוון הנסיעה ההפוך, תוך שהוא מנסה לדרוס שני צעירים שנמצאים באותו הרגע על הכביש. השניים מצליחים להתחמק בשנייה האחרונה מפגיעת המכונית. נהג הרכב ממהר לעשות פרסה וממשיך בנסיעה מהירה ופרועה מהמקום. חבורת הצעירים ממהרת לעזוב את המקום, והיא נעלמת לתוך המרכזון של רוגוזין. 

בתיאור שמביא הצלם לאירוע, הוא מציין שאותם הצעירים והצעירות מגיעים למקום לעיתים תכופות. לדבריו, הם שותים ומעשנים במקום, אך רק בקיץ האחרון החלה גם תופעת האלימות. 

לוידאו שצילם תושב העיר לחצו כאן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה