בלש מתחנת אשדוד הותקף במהלך ביצוע מעצר ונחתך בפניו ( תמונות )


להאזנה לתוכן:

אירוע חמור הערב (ג') באשדוד: בלש משטרה, שביצע מעצר של חשודים בסחר בסמים, הותקף ע"י החשודים. הוא פונה לבית החולים קפלן ברחובות עם חתכים בפניו וחשד לשבר בעצם מתחת לעין

מעצר חשודים בסחר בסמים הפך לאירוע אלימות חמור ביותר. במהלך מעצר של שני חשודים בסחר בסמים ברובע ט' באשדוד, הותקף אחד משני הבלשים שהיו באירוע. 

מפרטים ראשונים עולה, ששני הבלשים מתחנת אשדוד, עצרו שני חשודים סמוך למרכזון רובע ט' באשדוד. בשלב מסוים הגיע חשוד נוסף לזירה, ואחד הבלשים ניגש אליו כדי לעצרו. שני החשודים הנוספים ניצלו את הרגע בו נותרו לבדם עם הבלש דוד ממן, ותקפו אותו, ככול הנראה באמצעות כלי חד או אגרופן.

כתוצאה מהתקיפה נגרמו לבלש חתכים בפניו וככול הנראה שבר בארובת העין. למקום הוזעקו צוותים של מד"א וכוחות משטרה, שעצרו את אחד החשודים בתקיפה. זמן קצר לאחר התקיפה, נעצר גם החשוד השני.

לזירת האירוע הגיע מפקד תחנת אשדוד, סנ"צ גבי דדון, שקיבל דיווח על האירוע. הבלש שנפצע פונה לבית החולים קפלן ברחובות.

אחד מצוותי ההצלה שטיפלו בבלש, ציין שבנס לא נפגעו עיניו של הבלש במהלך התקיפה. "הוא היה כולו מכוסה דם בפנים", סיפר אחד החובשים במקום.

מפקד תחנת המשטרה באשדוד, סנ"צ גבי דדון, מציין שבמשטרה רואים כל אירוע אלימות בחומרה רבה, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתקיפת שוטר. "כל מי שיעז להרים יד על שוטר, מהר מאוד יגלה שמקומו מאחורי סורג ובריח", אמר דדון.
 
וידאו מזירת התקיפה, דקות אחדות לאחר התקיפה:

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה