יו"ר הסתדרות העובדים הכללית נפגש עם לסרי לראשונה לאחר המאבק


להאזנה לתוכן:

אחרי המאבק על התזמורת האנדלוסית, ומאבקם הצודק של עובדי המתנ"סים להסכם קיבוצי, חזר השבוע יו"ר הסתדרות העובדים הכללית לאשדוד, בהזמנת יו"ר המרחב ונפגש עם ראש העיר

"עובדים הם עובדים והנהלה היא הנהלה, לכל אחד יש את האינטרס שלו. אני חושב שצריכים למצוא את שביל הזהב, אבל אני לא קורא לזה שיתוף פעולה". כך אמר היום אחה"צ (יום ב' 18.7) חיים שייב, יו"ר ההסתדרות במרחב אשדוד,  במסגרת סיור שערך באשדוד יו"ר ההסתדרות החדשה עופר עיני,  בהזמנת שייב. 

יו"ר המרחב שייב הוסיף כי "בדרך כלל קיימת מערכת יחסים טובה עם העירייה  עם הישגים שאני זוקף אותם לא רק לזכותו של ועד העובדים אלא גם לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שיודע לעבוד עם ועד עובדים".

יו"ר ההסתדרות עופר עיני  הוסיף לדבריו של שייב כי "אני  בעד שיתוף פעולה אבל לא בכל מחיר ולא על חשבון מכירת העקרונות"  ואילו ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ציין כי "העובדים ואנחנו באותו צד".

זהו סיור ראשון שמקיים עיני באשדוד לאחר המאבק הקשה שניהלה ההסתדרות נגד העירייה בנושא התזמורת האנדלוסית ובנושא החברה העירונית לתרבות פנאי ומתנ"סים. שייב ביקש במסגרת הסיור של יו"ר ההסתדרות החדשה בעיר, להפגיש בין עיני ללסרי במטרה לקדם את ההסכם הקיבוצי בחברה העירונית לתרבות פנאי ומתנ"סים. 

במסגרת הסיור עיני ושייב נפגשו עם ועד עובדי העירייה, עם ראש העיר ועם כ-250 נציגי ועדי העובדים במרחב אשדוד.
 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה