כמעט טרגדיה באמצע החתונה


להאזנה לתוכן:

סבא של כלה מאשדוד התמוטט באמצע החתונה ואיבד הכרתו, כוננים של מד"א ואיחוד הצלה דרום, ביצעו עליו החייאה במשך שעה, והצליחו להחזירו לחיים. הוא פונה במצב קשה לבית החולים. "הייתה במקום היסטריה נוראית", סיפר אחד הכוננים לאחר האירוע

באחד מאולמות האירועים באשדוד, התקיימה הערב חתונה רבת משתתפים. בסביבות השעה עשרה בערב, התמוטט לפתע סבא (75) של הכלה, אך היה בהכרה. בני המשפחה מיהרו להזעיק למקום את צוותי מד"א, ועוד לפני שהספיקו להגיע הצוותים, איבד הסב את הכרתו.

כונן מד"א, דודו חנונה, שהגיע למקום, זיהה מיד שהסב ללא דופק וללא נשימה. הוא מזעיק למקום צוותים נוספים שיסייעו בפעולות ההחייאה. "התחלתי לבצע באיש פעולות החייאה, כאשר תוך זמן קצר הגיעו צוותים של מד"א וכונני איחוד הצלה דרום", מספר חנונה.

החתונה הופסקה ואורחים רבים התקהלו במקום, תוך בכי רב והיסטריה לא קטנה. "עשינו על האיש החייאה במשך שעה, עד שהצלחנו להחזיר לו דופק ונשימה. כנראה היה לו דום לב", אומר חנונה. 

 "הייתה שם היסטריה גדולה, ממש לא נתנו לנו לעבוד כמו שצריך, אך למרות זאת, ביצענו את העבודה שלשמה בנו והצלנו חיים. במהלך ההחייאה, הספיקו הצוותים לטפל בשני חולי אפילסיה שהיו בהתקף", סיפר כונן איחוד הצלה דרום.

 הסבא פונה במצב קשה לבית החולים קפלן ברחובות. 
 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה