תודה רבה! רבים סייעו למשפחה שהגיעה לחרפת רעב


להאזנה לתוכן:

סיוע רב ומשמעותי קיבלה המשפחה מאשדוד שהגיעה לחרפת רעב. אמש פירסמנו את סיפורה הקשה של משפחה בת 4 נפשות, שנקלעה למצוקה קשה מאוד. עם ישראל הוכיח שוב כמה שהוא עם מיוחד. עם ישראל חי!!!

בעקבות הכתבה באתר אשדוד נט - גלגל הצלה משמעותי ביותר למשפחה מאשדוד, שהגיעה לחרפת רעב של ממש.                                                                               
אמש דיווחנו על כך שכבר שבוע ניזונים בני המשפחה מאורז ותה. אם המשפחה הייתה מאושפזת בבית החולים לאחר שהתמוטטה במשרדי הרווחה באשדוד, לשם הגיעה כדי לבקש סיוע.                                         

2,400 שקל בחודש, זהו כל תקציבה החודשי של משפחה בת ארבע נפשות, ביניהם גם תינוק מקסים בן 10 חודשים בלבד. מקור הכסף הוא קצבת הבטחת הכנסה ומזונות, אותם מקבלת האמא בת ה-39 מהביטוח הלאומי.                                                                                                                
"לפני שבוע המקרר התקלקל. מעט הדברים שהיו במקרר התקלקלו. אמא, ביום שלישי שעבר, פנתה לרווחה כדי לראות מה אפשר לעשות, לא היה לנו מה לאכול. אבל היא התמוטטה שם. מאז היא מאושפזת בבית החולים עם חשש לאירוע מוחי", סיפרה לנו ליאורה (שם בדוי) בת ה-18.                                                   
אחיה בן ה-8 של ליאורה סיפר שכמעט במשך יום שלם הוא לא אכל דבר. ליאורה למדה בעבר בכיתת מחוננים באחד המקיפים באשדוד, אך בשלב מסוים היא החלה במרד הנעורים, ובהיעדר יד מכוונת, היא עזבה את לימודיה בכיתת המחוננים ונדדה אל בית ספר מחוץ לאשדוד. היא הפכה לאמא צעירה לפני כ-10 חודשים לאחר שנכנסה להריון לא מתוכנן. למרות זאת, היא סיימה את לימודי התיכון ואף עשתה בגרויות.                          
מובילים מקרר למשפחה
זמן קצר לאחר פרסום הכתבה, החלו להגיע הטלפונים. מהצד השני היו אנשים טובים שרק רצו לסייע. כמה מהם פשוט ביקשו מספר חשבון בנק ואליו הפקידו את תרומתם. אחר הגיע מחוץ לעיר, רכש עבור המשפחה תלושי מזון והאפילו השאיר כסף לרכישת מקרר יד שניה. אחרים הגיעו לבית המשפחה ופשוט סייעו בקניית מוצרי יסוד. שתי נערות, בנות גילה של ליאורה (18), הביאו למשפחה מוצרי מזון בשעות הערב. שני חברי צעירים סייעו בהובלת המקרר לבית המשפחה ואף דאגו להוריד את המקרר הישן והמקולקל. במשך כל היום המשיכו להגיע הטלפונים, שרק שאלו במה ניתן לסייע. רובם הופנו למשפחה, ואכן סייעו.                                           
ליאורה: "אני לא יודעת כיצד להודות לכולם. לא האמנתי שיש עוד אנשים כאלה טובים בעולם. הם החזירו לנו את השמחה, ונתנו לנו כח גדול לצאת מהמצב אליו נקלענו".                                                               
אמא של ליאורה חזרה אמש מבית החולים, והופתעה לראות את הבית מלא כל טוב. ההפתעה הייתה גדולה יותר, כאשר היא ראתה את המקרר שנתרם עבורם על ידי אנשים טובים, ודי היה לראות את הזיק בעיניהם כדי להבין את גודל התודה.
המקרר מלא כל טוב
                                                  
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה