שנתיים אחרי: אלון לבבי עוזב את מרחב לכיש במשטרה


להאזנה לתוכן:

לבבי הועלה לדרגת תת ניצב וצפוי לעבור בקרוב לתפקיד ראש מינהל טכנולוגיות במשטרה. על תפקיד ממ"ר לכיש מתמודדים שלושה. המפכ"ל דנינו צפוי להכריז בקרוב על מפקד המרחב החדש

בחודש יולי 2009, לפני שנתיים בדיוק, מונה אלון לבבי, אז ניצב משנה, לתפקיד מפקד מרחב לכיש במשטרה. לבבי, בעל רקורד מרשים במשטרה ומחוצה לה, הביא לרוח של שינוי במרחב, ובתקופתו נרשמה ירידה בפשיעה במרחב לכיש.  
                             

עם כניסתו לתפקיד מפקד המרחב, הצהיר לבבי על מלחמה בלתי מתפשרת בפשיעה באזור, וכך אכן עשה. במשמרתו נרשמו הישגים גדולים בתחום הסמים, ההימורים והפשיעה בכלל. חשוב גם לציין את מערך הדוברות שהיה תחת פיקודו, שהיה ישיר עם עיתונאי האזור, ודאג לעדכן על אירועים, גם כאלה שלא תמיד החמיאו למרחב. בכל שבוע דאגו במערך הדוברות לעדכן באירועי השבוע את העיתונאים. כמעט כל המידע עבר לתושבי האזור דרך העיתונים והאתרים המקומיים.    
                                                  
לבבי, טייס בחיל האוויר, החל את דרכו במשטרה בשנת 1992 במסגרת היחידה האווירית ונמנה על מקימיה. בין התפקידים שביצע במשטרה: סגן מפקד היחידה למשא ומתן במצבי משבר (מו"מ), ראש המטה ליחידות מיוחדות במטה הארצי, מפקד תחנת רחובות וקצין מבצעים של מחוז מרכז.
                                        
עדיין לא ברור מי צפוי להחליף את תנ"צ לבבי, אך בחרושת השמועות מופיעים שלושה שמות, שאחד מהם ימונה, ככול הנראה לתפקיד מפקד המרחב. בין השמות: נצ"מ חיים בלומנפלד ( סגן מפקד מרחב ציון), נצ"מ יורם סופר (מפקד תחנת אשקלון בעבר, חוזר למשטרה אחרי לימודים), נצ"מ אפי חביביאן (סגן מפקד מרחב נגב).  
                                                                                                               
מי שאמור להחליט על המינוי הוא מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, ועדיין לא ברור מתי זה יקרה. בינתיים ממשיך תנ"צ לבבי בתפקידו, ואנחנו היינו הראשונים לצלם אותו עם דרגותיו החדשות, בעיצומו של אירוע קשה אליו הגיע המפקד כדי לקבל עדכון חי מהשטח. 
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה