נערה איימה להתאבד בפייסבוק והקפיצה את שוטרי הנוער באשדוד


להאזנה לתוכן:

נערה מאשדוד סיפרה לנערה אחרת, אותה פגשה ברשת הפייסבוק, על רצונה להתאבד. הנערה ששמעה על כך, עירבה מבוגר שפנה למשטרת אשדוד, שלקחה את האיום במלוא הרצינות

אמש בשעות הערב המאוחרות, התקבלה בתחנת המשטרה באשדוד, פניה מאיש מערכת הביטחון בארץ, על כך שנערה מרובע י"ב באשדוד, סיפרה על רצונה להתאבד. על פי המידע שמסר האיש, נערה אחרת מאזור אחר בארץ, פנתה אליו לאחר שהכירה נערה מאשדוד. הנערה מאשדוד סיפרה לנערה האחרת על רצונה להתאבד ועל כך שהיא מאסה בחיים.


לאחר ששמעה זאת הנערה, היא מיהרה להתייעץ עם קרוב משפחתה, עובד מערכת הביטחון, שמיהר לפנות למשטרת אשדוד ולדווח על האירוע.


בעקבות המידע שהתקבל במשטרת אשדוד, מיהרו שוטרי ובלשי הנוער, להזעיק לכתובת המדוברת צוות אמבולנס של מד"א שיהיה בכוננות במקום. זמן קצר לאחר קבלת הפניה כבר היו השוטרים בבית הנערה.


הנערה המופתעת לא הבינה כיצד הגיעו אליה השוטרים. היא סיפרה לשוטרים ולהוריה שהיא בסך הכל התלוצצה ולא באמת התכוונה למה שאמרה. שוטרי הנוער לא לקחו סיכונים והחלו לבדוק את הרקע של הנערה, והאם אכן נראה שיש אמת בכוונותיה. לאחר בדיקה מקיפה שערכו השוטרים, התברר שמדובר בנערה נורמטיבית, ללא כל רקע מחשיד של דיכאון וכדומה.


במשטרת אשדוד משבחים היום את עירנותה של הנערה, שדיווחה על המקרה למבוגר שעירב את המשטרה. עוד מציינים במשטרה לטובה את תגובת מחלקת הנוער במשטרת אשדוד, שמרגע קבלת התלונה, מיהרו לטפל בנושא עד אשר התבררו כל הפרטים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה