טרגדיה באשדוד: בן 23 נפטר בפתאומיות שעות לפני הברית לבנו בכורו


להאזנה לתוכן:

אופיר הרוש (23) נפטר הבוקר בפתאומיות. כוננים וצוותי מד"א ביצעו עליו החייאה במשך כשעה, אך ללא הצלחה. בחדר ליד שכב בנו התינוק, שאמור להיכנס היום בברית אברהם אבינו

אופיר הרוש נפטר הבוקר מסיבה שאינה ברורה, אמור היה לחגוג ברית מילה לבנו התינוק. בשעה עשרה לתשע בבוקר התקבל הדיווח על צעיר מחוסר הכרה בבית ברחוב חיסדא באשדוד. כונן מד"א, דודו חנונה, שהגיע למקום תוך דקות ספורות, דיווח על התחלת החייאה. למקום הגיעו כונני איחוד הצלה דרום וצוותי מד"א. במשך קרוב לשעה ביצעו בו החייאה מלאה, אך ללא הצלחה, ורופא מד"א קבע את מותו.
מתנדב איחוד הצלה דרום, ישראל פרידלנדר, מספר: "עשינו כול שיכולנו כדי לנסות להחזיר דופק ונשימה. עשינו החייאה מלאה, כאשר בחדר הסמוך היה התינוק שהיום צריך להיכנס בברית אברהם אבינו. לצערי לא הצלחנו להציל את חיי הצעיר. לא ברור עדיין מה הרקע למותו הפתאומי".

בני משפחתו של הצעיר סיפרו אחרי הטרגדיה הנוראה שפקדה אותם, שהוא התמוטט פתאום ללא כל סיבה. "בבוקר הוא עוד דיבר איתנו והתכונן לברית של בנו, ופתאום אנחנו צריכים לקבור אותו", סיפר אחד מבני המשפחה.
אימו של הצעיר היא עובדת בחברה העירונית באשדוד. עוד מתברר שהצעיר הוא בן דודה של טלי עטר, שנרצחה לפני שנה על ידי שכנתה. דבורה אמזלג, אחותה של טלי עטר, נחרדה לקבל היום את בשורת האיוב על הטרגדיה הקשה השנייה שפקדה את משפחתה. "לא ידענו על שום בעיה רפואית שהייתה לו", היא סיפרה מוכת הלם. "מדובר באדם צעיר, מלא מרץ ושמחת חיים. אתמול הם חגגו את הולדת הבן, והבוקר מצאו אותו מת".
הלוויתו של הצעיר תתקיים בשעה 15:00 בבית העלמין באשדוד, ומיד לאחר מכן יתקיים טקס ברית המילה לבנו.
צילום: צילומית 2000 - עזריה
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה