רופא מאוד מוכר מאשדוד נפצע קשה בתאונה - הנהג הפוגע הוא השיכור ביותר שנתפס בארץ


להאזנה לתוכן:

ד"ר פשיגודה, רופא הילדים הותיק מאשדוד, נפצע קשה בתאונה, לאחר שרכב שהיה נהוג בידי שיכור, סטה מנתיבו לנתיב הנגדי ופגע ברכבו של הרופא. הנהג הפוגע לא נפצע באירוע, והוא נעצר. בבדיקות שנערכו לו התגלה שרמת האלכוהול בדמו היא פי 6 מהמותר ושרישיון הנהיגה שלו לא בתוקף כבר 11 שנה. מדובר בנהג השיכור ביותר שנתפס אי פעם בארץ

תאונה קשה התרחשה בצומת קיבוץ גלויות שברובע ב'. אדם המוכר היטב בעיר, נפצע באורח קשה, כאשר רכב שהגיע בנתיב הנגדי, עלה על אי התנועה ופגע בו בצד של הנהג.


כונני איחוד הצלה דרום וצוותי מד"א הוזעקו לזירת התאונה, שם הם טיפלו בפצוע ד"ר פשיגודה, בן ה-70, שפונה במצב קשה עם חשד לפגיעת ראש לבית החולים 'קפלן' ברחובות.


על פי עדי ראיה, ברכב הפוגע היו שני בני אדם, שהיו שתויים כלוט. "הנהג כלל לא זכר שנהג ברכב", סיפר אחד מעדי הראיה במקום.


בוחני תנועה של המשטרה ושוטרי תנועה ערכו לנהג הפוגע בדיקת אלכוהול, בה התגלה שרמת האלכוהול בדמו היא גבוהה מאוד. על פי חלק מהמידע הלא רשמי שהגיע לאשדוד נט, התגלה בדמו אלכוהול פי 6 מהמותר. כמו כן התגלה שהוא כבר 11 שנה ללא רישיון בתוקף.


מעדויות שהגיעו למערכת אשדוד נט עולה, שהרכב ובו השיכורים, נעצר לבדיקה בכביש סמוך לאולמי בלו קאסל ע"י שוטר סיור. לאחר שהתעורר חשד לשיכרות, הובא הרכב על נוסעיו למשרדי התנועה ברחוב הבונים. נהג הרכב עלה לחקירה במשרגי היחידה כשהוא משאיר את מפתחות הרכב ברכבו. אחד מיושבי הרכב החליט לקחת את הרכב לסיבוב, וזמן קצר אחר כך, התקבלה הקריאה על התאונה הקשה.


במשטרת התנועה ציינו: " נהג הרכב נבדק ונמצא בדמו רמה גבוהה של אלכוהול. שאר פרטי המקרה נחקרים בשעה זו".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה