שריפה גדולה פרצה בסניף שופרסל ברובע י"ב


להאזנה לתוכן:

כל צוותי הכיבוי בתחנת אשדוד פעלו בשריפה בסניף 'שופרסל שלי' ברובע י"ב. עשן גדול כיסה את כל האזור, וצוותי איחוד הצלה דרום ומד"א, סייעו בחילוץ אנשים מקופת חולים שנמצאת מעל מוקד השריפה. מוקד השריפה היה באזור החטיפים וטרם ברור מה גרם לה

סמוך לשעה 19:45 ביום ראשון השבוע, התקבלה קריאה במוקד כיבוי אש, על שריפה בחנות שופרסל שלי ברובע י"ב. צוות כיבוי שהגיע למקום אחרי דקות ספורות, דיווח מיד על אירוע גדול, היות ועשן כבד כיסה את כל הסניף והאזור. כל צוותי הכיבוי במשמרת הוקפצו לאירוע, שנוהל ע"י רשף/מ שוטה אלישי. למקום הגיע גם מפקד תחנת הכיבוי באשדוד, רשף יחיאל ממן.


למקום החלו לנהור צוותים של מד"א וכונני איחוד הצלה דרום, בנוסף הגיעו צוותי השיטור המשולב והביטחון העירוני, שסייעו בהרחקת הסקרנים.


כונני איחוד הצלה דרום וצוותי מד"א, סייעו בפינוי קופת חולים שנמצאת מעל הסניף בו בערה האש. קב"ט העירייה, אריה איטח הורה לבעלי עסקים סמוכים בכיכר לסגור את עסקיהם, זאת בעקבות העשן הכבד במקום, וכן סכנת פיצוץ שהייתה במקום.


למקום הגיעו עובדים של הסניף, שעמדו המומים נוכח מקום עבודת אפוף העשן. עובדי הסניף דיווחו לכבאים שפינו את כל הלקוחות והעובדים עם פרוץ השריפה. הכבאים פעלו בתוך הסניף עם מסכות חמצן וסרקו כדי לוודא שאיש לא נשאר מאחור.


שעה אחרי פרוץ השריפה, הצליחו הכבאים לכבות את האש, אך החנות נותרה אפופת עשן, והם פעלו זמן רב לאוורור החנות.


חוקר שריפות יחקור את הנסיבות לפרוץ השריפה.

 

תמונות מהאירוע:

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה