חיילים משוחררים - 2011


להאזנה לתוכן:

כמדי שנה, אשדוד מצדיעה לחייליה המשוחררים, תושבי העיר הצעירים, על המאמץ הלאומי ותרומתם למדינת ישראל. בכנס שנערך ביוזמת מרכז הצעירים "כיוונים",עיריית אשדוד והיחידה להכוונת חיילים משוחררים, נחשפו החבר'ה למסלולי לימוד ותעסוקה אפשריים, קבלו תשורה צנועה ונהנו מקובי מימון

קהל רב של צעירים, בני אשדוד המשתחררים משירותם הצבאי, הגיע ביום חמישי האחרון לבית יד לבנים בו הופעלו דוכני לימודים של מוסדות להשכלה גבוהה ולתעסוקה, הרצאות על טיולים "לאחר השחרור", ושלל הגרלות ואטרקציות ייחודיות. החלק המרכזי של הערב התקיים במעמד ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, הממונה על תיק החינוך מר יהודה פרנקל, וכלל הרצאה על זכויות חיילים משוחררים, הצגת שירותי מרכז כיוונים ומופע סטנד-אפ של קובי מימון.

"מעבר לחלק הבידורי והכייפי של הערב, זוהי הזדמנות מצוינת עבור צעירי העיר להיחשף לאפשרויות המגוונות שעומדות בפניהם בעת קבלת ההחלטה על הכיוון בעתידם" אומרת גב' נונה אלטמן - מנהלת מרכז "כיוונים".

במהלך הכנס, הוצגו בפני המשתתפים שירותי ההכוון הקבוצתי והייעוץ הפרטני הניתנים לכלל אוכלוסיית הצעירים במסגרת מרכז "כיוונים" - מרכז עירוני המהווה כתובת לצעירי העיר ופועל במישורים השונים לקידום, פיתוח והעצמת הצעירים בגילאי 18-35.

הכנס החגיגי למען חיילים משוחררים הינו ביטוי נוסף לכך שהעיר אשדוד דואגת ומטפחת את דור העתיד וכל זאת נעשה באמצעות שיתופי פעולה פוריים ומבורכים בין הגורמים והארגונים השונים. במהלך הכנס יכלו הצעירים להיחשף לאפשרויות הלימוד באוניברסיטאות ובמכללות השונות, תוך שהם נפגשים עם נציגיהם לבירור פרטים משלימים.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בירך את הצעירים והדגיש בפניהם כי "המפתח להצלחה בעתיד נמצא אצלכם. התייעצו, אספו מידע ורכשו אינפורמציה. אלה יקלו עליכם מאוד בקבלת ההחלטה הנכונה, ובמיוחד עבורכם הוקם מרכז הצעירים "כיוונים" לייעוץ ולהכוונת צעירים".

מרכז "כיוונים" מקיים מגוון רחב של פעולות ואירועים במהלך כל השנה, בדגש מוצהר על הכוונת צעירים ללימודים גבוהים, תוך שהוא שומר על קשר מתמיד עם הצעירים הנרשמים במרכז ומעדכנים אותם במידע שוטף. מ"כיוונים" נמסר כי הם עומדים לרשות הצעירים, תושבי אשדוד כמובן, שמעוניינים להירשם, לשאול ולחשוב יחד על בחירת המסלול הנכון להתפתחותם המקצועית והאישית בעתיד. צעירים אלה מוזמנים להתקשר למרכז 'כיוונים', לאוריה מלול - רכזת השכלה גבוהה, בטלפון: 08-8604024 שלוחה 5.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה