להאזנה לתוכן:

אתמול, יום שלישי 3/5/11, בשעה 19:40 בערב, ברח' החלוצים ברובע הסיטי, נתפסו שני ילדים המציירים גראפיטי בתוך חדר המדרגות וחניון הרכבים של אחד הבניינים. פעילות מהירה של השיטור המשולב הביא לעצירת הילדים, איתור ההורים והגשת תלונה במשטרה. השלב הבא: תביעה משפטית נגד הורי הקטינים

כמה צריך לעלות ציור גראפיטי שנעשה בתוך בניין מגורים, ע"י ילדים צעירים שהחליטו לאמץ תחביב חדש וללכלך את בתי התושבים? שאלה זו מכוונת אל הורי הילדים אשר יצטרכו לשלם על מחדליהם ועל התנהגותם העבריינית של ילדיהם.


"חשוב שכל הורה ידע שהוא נושא באחריות על התנהגות ילדיו" אומרים בעירייה ומכוונים בעיקר להתנהגות עבריינית של קטינים אשר מחליטים ברוב חוצפתם, לפגוע ברכוש הציבורי ולגרום נזק לתושבים ולסביבה העירונית.


מנהל השיטור המשולב מר דוד בן שטרית, בדו"ח האירוע שהגיש לממונה עליו, מציין שמדובר בתלונה ממוקדת שהגיע מאזרח המתגורר ברח' החלוצים, אשר ציין כי מדובר באירוע מתמשך של ילדים שמגיעים באופן קבוע למקום ומציירים להם גרפיטי על הבניין ובתוך חדרי המדרגות.


היחידה פעלה במהירות והוציאה אל המקום צוות ברכב סמוי, שסיירו לאורך הרחוב ועקבו אחר חשודים. "בשעה 19:40 נראו שני נערים (קטינים, כנראה בגילאי 12) המציירים גראפיטי על קירות הבניין. הצוות מיהר לסגור על הילדים ותפס אותם במקום, כשבידיהם 10 בקבוקי ספריי של צבע".


אנשי היחידה, המפקחים חן בן ישעיהו ושם טוב כהן, עצרו את הנערים והובילו אותם אחר כבוד אל תחנת המשטרה, לא לפני שתיעדו במצלמתם את "העבודה" המכוערת של הילדים. בתחנת המשטרה עוכבו הילדים לחקירה והוריהם הוזמנו למקום.


בעירייה מודים לדיירי הבניין ולתושבים הערניים שהתלוננו על הילדים ושתפו פעולה, ומבהירים שלבד מהטיפול המשטרתי, הועבר הנושא לטיפולה של המחלקה המשפטית על מנת שתגיש כתב תביעה נגד הורי הילדים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה