ניצחון לכנפו: שלושת חברי סיעת ש"ס שעתרו נגדו, חזרו בהם מעתירתם


להאזנה לתוכן:

בדיון שהתקיים היום בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, החליטו שלושת חברי ש"ס ממועצת העיר אשדוד, למשוך את העתירה, ובעצת השופט, להגיע לשלום בית במפלגה באשדוד, מבלי לערב את בית המשפט. נוכחים בדיון ציינו שהשופט הבהיר היטב לשלושה, שאם לא ימשכו עתירתם, פסיקתו לא תטיב עימם.

הסכסוך בסיעת ש"ס באשדוד נראה שמגיע לקיצו - בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, התקיים היום דיון בעתירה שהגישו שלושת חברי ש"ס במועצה, שטענו שעמרם כנפו פרש מסיעתם ואינו יכול למלא את תפקידיו הציבוריים, שניתנו לו מכח חברותו בש"ס.
הסכסוך בין עו"ד בני חדד, רו"ח שמעון אטיאס והרב דוד טלקר לבין עמרם כנפו, מתנהל כבר חודשים רבים, לאחר שהשלושה טענו פעמים רבות לכך שכנפו אינו משתף אותם בהחלטות, ואינו משתתף בדיוני הסיעה בעיר. השלושה דרשו מראש העיר שידיח את כנפו מתפקידו, אך ראש העיר לא נענה לקריאתם וכך מצאו עצמם השלושה עותרים לבית המשפט, כדי שיכריע ויחליט עם כנפו פרש מהסיעה.

בדיון שהתקיים היום, בעיצת השופט אילון, החליטו שלושת החברים למשוך את העתירה ולהגיע לשלום בית במפלגה באשדוד.
על מה שאירע בדיון מספר שמעון אטיאס, אחד החברים שעתרו לבית המשפט: "השופט, ברוב חוכמתו עוד לפני הדיון שלדעתו יש לפתור את המחלוקות מחוץ לכותלי בית המשפט. השופט ציין שש"ס מפלגה מכובדת והמליץ שנמצא פתרון לישוב הסכסוך. יצאנו החוצה ובעיצה משותפת החלטנו למשוך את העתירה".
לדברי אטיאס, עו"ד מור כהן שייצג את כנפו בהליך, הציע לשבת ולהגיע לשלום בית. "החלטתי לקבל את ההצעה להיפגש ולהגיע לשלום בית. אני מאמין שכולנו נגיע לשלום בית".
ממ"ק ראש העיר, עמרם כנפו, אמר בעקבות אירועי היום בבית המשפט: "השופט הבהיר ואמר לשלושה שאין סיכוי לטענותיהם. הוא הציע להם לצאת להתייעצות כי סיכוייהם קלושים ועדיף להם למצוא פתרון בהידברות. אני מקווה שבעקבות האירועים היום החברים יבינו שהכל ייפתר בדרך של הידברות. אני מקווה שהם יחזרו וימשיכו בעשייה למען הציבור, כפי שהיה בשנים האחרונות".
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה