היולדות יבחרו: נתחי בקר ביין או אסקלופ הודו


להאזנה לתוכן:

בבית החולים 'קפלן' יצאו בתפריט חדש ויחודי ליולדות בבית החולים. מה אומרת יולדת מאשדוד על השינוי? "הייתי מופתעת כששאלו אותי איך ארצה את ארוחת הצהריים"

לאחרונה החלו היולדות בבית החולים קפלן לקבל תפריט לבחירת המנה העיקרית בארוחת הצהריים. בכל יום מגיש צוות המטבח, בראשותו של השף גנאדי מנוסיס, תפריט ובו ארבעה סוגי מנה עיקרית שממנו יוכלו היולדות לבחור לפי טעמן האישי.

מנהל המטבח, גנאדי מנוסיס, אמר כי יולדות מייד לאחר הלידה זקוקות לארוחות מזינות עם כל אבות המזון ויותר קלוריות כדי לשפר את איכות וכמות החלב ולדאוג גם לרעננות. "הוספנו למנה העיקרית ירקות, תבלינים וקטניות כדי להעשיר את הויטמינים והמינרלים וכמובן לנסות ולשפר את הטעם וצורת ההגשה", הוא מסביר. "בנוסף, הגדלנו גם את כמות הסלטים כדי לגוון את הצבע והמבחר של הארוחה". מנוסיס מוסיף כי צוות המטבח מנסה להתעדכן כל הזמן בסוגי מאכלים שונים ומוכרים ולכן הוסיף סגנונות כגון: סיני, פיקנטי וגם קלופס וגולש. "למרות שהיולדות נמצאות בבית חולים, השאיפה שלנו היא שיטעמו מהטעמים המוכרים מהבית", הוא מסכם.

ילנה גרסימנקו, תושבת אשדוד, שילדה תינוקת שלישית (אחרי בן ובת), כריסטינה, אמרה שהופתעה מאוד מהאפשרות לבחור בין סוגי המנות העיקריות. "המבחר היה טוב וטעים. הייתי מופתעת כששאלו אותי איך ארצה את ארוחת הצהריים. בחרתי בשר בקר, והטעם היה כמו בבית. זה ממש נותן הרגשה נעימה ליולדות", היא מסכמת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה