לרגל יום העצמאות יקיים הנמל יום פתוח לקהל


להאזנה לתוכן:

חברת נמל אשדוד תערוך בפעם השלישית יום פתוח לציבור הרחב, בשיתוף עם חיל הים, לרגל חגיגות יום העצמאות ה-63 של ישראל. במסגרת האירוע, יוצגו תערוכות של כלים מכאניים וספינות והופעות מוסיקה

מנמל אשדוד נמסר כי, פתיחת השערים החגיגית הינה פרי של שיתוף פעולה בין נמל אשדוד ובין חיל הים, במסגרתו יוכל הקהל הרחב להכיר את הנמל, להסתובב בין מתקניו החדישים וליהנות מעולם מרתק של ים וקידמה.

 

עוד נמסר כי, במסגרת זו תתקיים ברציף נמל איתן החדש, רציף מספר 23, תצוגה מרהיבה של ציוד מכני, המשמש לתפקודו השוטף של נמל, הכוללת מנופים, עגורנים, מלגזות, גוררות, סירות נת"ב ועוד. בנוסף, תתקיים בנמל תערוכת ספינות השייט של חיל הים. בימת המופעים של הנמל תארח את להקת חיל הים והרכבים מוסיקליים של העיר אשדוד. כמו כן, יתקיים יום שידורים מיוחד בשיתוף עם ערוץ המוזיקה 24, הכולל שידור חי של ארבע שעות מהנמל.

 

בנמל אשדוד ציינו כי, המבקרים בנמל אשדוד יוכלו לבקר בביתני ההסברה של הנמל ושל חיל הים וליהנות מהדרכה, המלווה בצפייה בסרטים, המסבירים ומפרטים את פעילות הנמל ואת יכולותיו של חיל הים.

 

בנוסף, יוכלו אורחי הנמל לסייר ולהכיר, בין היתר, את רציף המכולות ואת מנופי הגשר החדישים, הגדולים מסוגם, הקיימים בנמלי בישראל, המסוגלים לפרוק את האוניות הגדולות ביותר, אשר פוקדות את נמלי הים התיכון.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה