עובדי העירייה עשו מתיחת פנים לבתים ישנים


להאזנה לתוכן:

בשעת בוקר מוקדצת התייצבו עובדי העירייה באזורים הותיקים של העיר, ליום עבודה מאוד לא שגרתי – צביעה, ניקיון והבאת מעט שמחה לתושבים. על המבצע האחרון חתומה המחלקה לתרבות הדיור. את התשבחות קצרו עובדי העירייה ולתושבי הרבעים הותיקים הוענקה מתנת חג חגיגית במיוחד – פסח כשר, נקי ושמח!

המחלקה לתרבות הדיור ממשיכה ביוזמה הברוכה, אותה היא מפעילה ברציפות זה 4 שנים, במסגרת "יום המעשים הטובים", ומבצעת שורה של עבודות טיפוח ושיפור חזות הבניינים באזורים הותיקים של העיר. במבצע המבורך נוטלים חלק: מנהלת מחלקת תרבות הדיור (גב' אסנת בנלולו), מינהלת הרובע (אריה תורג'מן), יו"רי רובעים א' (גבי עזור) ו-ב' (רוית יונה), הדיירים ועובדי העירייה כמובן!

גב' אסנת בנלולו, מנהלת המחלקה לתרבות הדיור בעיריית אשדוד, מציינת בסיפוק רב כי "השנה היתה הענות יפה של עובדי עירייה וכ-120 עובדים 'פלשו' על שמונה בניינים, ברחוב אח"י אילת ברובע א' וברח' יוספטל ברובע ב', ובמאמץ מרוכז הם שדרגו את המבנה ואת הסביבה באופן ניכר".

גב' בנלולו שיבחה את הגיבוי והתמיכה של מנכ"ל העירייה מר אילן בן עדי, שהעמיד תקציב ודרבן את העובדים, ואת התמיכה הלוגיסטית של סמנכ"לית העירייה גב' דינה בר אולפן, שנטלה בעצמה את מברשת הצבע והיוותה דוגמא להתנדבות אזרחית נאותה.

מבצע "שיפור חזות מבנים", אותו מקיימת המחלקה לתרבות הדיור מזה 4 שנים, נועד בראשונה להביא שמחה ללבם של תושבי הרבעים הותיקים וללב הדיירים הקשישים שלא יכולים לתחזק את נכסיהם באופן עצמאי. במבצע נטלו חלק עובדי עירייה מכל היחידות העירוניות, אשר עזבו את המשרד, עטו בגדי עבודה ובמשך יום שלם בצעו עבודות מגוונות לשיפור חזות הבניין וטיפוח החצר.

תחילת המבצע כאמור בשעה 09:00 בבוקר. עובדי העירייה והמנהלים התייצבו לעבודתם בבגדי עבודה מלאים. לאחר שקיבלו את כל הציוד והחומרים הנדרשים והאזינו להנחיות, "התלבשו" על בנייני המגורים למבצע מרוכז ואינטנסיבי. הם ניקו את חצרות הבתים ופינו פסולת אשפה אל משאיות הפינוי שסיירו בין הבניינים. סתמו "חורים" וסדקים בקירות ובתקרות במבואות הבתים. צבעו את קומת הכניסה ואת מעטפת הבניין בקומת הכניסה. צבעו תקרות, דלתות מתכת, מעקות וסורגים. ולבסוף התפנו לצילום - כתמונת מזכרת.

גב'  בנלולו שנצחה על המלאכה שיבחה את יו"רי ועדי הרובע, את גבי עזור ואת רוית יונה על שיתופי הפעולה, וביקשה לחבק באופן אישי את כל עובדי העירייה ש"נרתמו לעבודת הקודש והביאו הרבה אור לבניין, לחצרות השכונה ובעיקר לדיירים הקשישים, שיוכלו להיכנס לחג הפסח בשמחה רבה".

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שקיבל לידיו את תוכנית הניקיון העירונית, אותה מוביל ראש מינהל התפעול, ציין שעובדי העירייה משמשים מודל ודוגמא ברוח ההתנדבות ובגילויי האיכפתיות שהם מרעיפים על התושבים. "זוהי בהחלט דוגמא נכונה לפעילות ההתנדבותית שצריכה להיעשות במסגרת "יום המעשים הטובים" אמר הוא ואיחל חג שמח לעובדים ולתושבי אשדוד.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה