יוסי מזוז, אבא לשלושה, נהרג בתאונת דרכים (וידאו ותמונות מזירת האירוע)


להאזנה לתוכן:

מאות השתתפו בהלוויתו של יוסי מזוז, ההרוג רביעי בתוך חודש בלבד באשדוד.
יוסי מזוז (26) נהרג ביום שישי האחרון בתאונה קשה מאוד שהתרחשה ברחוב המדע באשדוד. יוסי, שנהג ברכב מסוג הונדה, איבד את השליטה על רכבו, התנגש בעץ בעוצמה רבה ונפצע באורח אנוש ומאוחר יותר מת מפצעיו.

דניאל סויסה, כונן איחוד הצלה דרום, שהוזעק לזירת התאונה, דיווח מיד על התחלת ביצוע החייאה וכן הזעיק צוותי חילוץ והצלה מתחנת הכיבוי באשדוד. מעוצמת התאונה, עטף הרכב את העץ בו הוא התנגש והנהג, שנפצע אנושות, נלכד ברכב.

שני צוותי חילוץ מתחנת אשדוד, בפיקודו של להב יוסי מלכה, עמלו יותר מחצי שעה, בחילוץ מורכב מאוד, כדי להוציא את הפצוע מהרכב. צוות נט"ן פינה אותו במצב אנוש לבית החולים 'קפלן' ברחובות.

בתאונה היה מעורב רכב נוסף, שפגע קלות ברכב שפגע בעץ, וכנראה גרם לאיבוד השליטה של הנהג.

הלוויתו של יוסי מזוז ז"ל, נערכה דקות ספורות לפני כניסת השבת. הוריו של מזוז, שתכננו לעשות את השבת בירושלים, קיבלו את הבשורה המרה על מות בנם והובאו לאשדוד כדי לאפשר את קיום הלוויה. יוסי מזוז, בן 26 במותו, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. הקטנה שבין ילדיו, בת שלושה חודשים, לעולם לא תזכה להכיר את אביה. 

בדימיון מצמרר ביותר, לפני שנתיים בדיוק, נהרג 10 מטרים מהמקום החייל שחר אזולאי בן ה- 19. גם באותה התאונה, התרסק שחר עם רכבו  לתוך עץ ונלכד. 

תמונות ווידאו מזירת האירוע:

 

[nggallery id=921]

לכתבה על התאונה הזהה שהתרחשה לפני שנתיים, לחץ כאן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה