מגרשים נוספים בפארק עורף הנמל יוצאים לשווק


להאזנה לתוכן:

החברה הקדימה את לוחות הזמנים לשיווק מנת המגרשים השנייה לאור ההתעניינות הגבוהה במיזם. מנכ"ל חברת נמלי ישראל: "פארק התעשיה והלוגיסטיקה החדש, יהפוך לעוגן כלכלי"

לאחר ששיווקה בהצלחה את המגרשים הראשונים בפארק נמלי ישראל, פארק התעשייה והלוגיסטיקה החדש שמקימה באשדוד חברת נמלי ישראל, הודיעה היום החברה כי בכוונתה לשווק מנת מגרשים נוספת, מוקדם מהמתוכנן, נוכח ההתעניינות הגבוהה במיזם.  החברה החליטה לצאת במכרז נוסף על שטח כולל של 150 דונם ובו 6 מגרשים.  השטח מורכב ממתחם של כ - 90 דונם שבו 2 מגרשים גדולים בגודל של 50 ו-40 דונם ומתחם של כ -  55 דונם.כמו כן ישווקו  3 מגרשים קטנים כ-6 דונם גודלו של כל אחד.

חברת נמלי ישראל משקיעה בהקמת הפארק כ-160 מיליון ₪, הפארק נבנה במיקום אסטרטגי בעורף הצפוני של נמל אשדוד, בסמוך לצירי תחבורה ראשיים, קרוב לשער המודרני החדש שהקימה החברה לנמל אשדוד ובצמוד למסוף רכבת המטענים העתידי שיוקם באזור. פארק נמלי ישראל משתרע על שטח כולל של 800 דונם, מהם 650 דונם למגרשים.

שלמה ברימן, מנכ"ל החברה מסר שכחברת תשתית לאומית פועלת החברה לקידום ענף הנמלים תוך דגש מיוחד על יצירת עורף נמל מודרני כפי שקיים בנמלים המתקדמים בעולם, שמאופיינים בעורף משוכלל שבו מרכזי הפצה ולוגיסטיקה ובמערכת תחבורתית מפותחת. "פארק התעשייה והלוגיסטיקה החדש שמפתחת ומשווקת החברה יהפוך עוגן כלכלי ומוקד תעסוקה נוסף לעיר אשדוד" אמר.

כזכור, החברות הראשונות שזכו במגרשים הראשונים בפארק הן- מילניום שירותים ולוגיסטיקה, שירותי נוי המנוף אילת בע"מ וחברת פרידנזון שירותים לוגיסטיים, בשטח כולל של כ -60 דונם.

במקביל ממשיכה החברה בעבודות פיתוח הפארק במטרה להאיץ את זמינותם של מגרשים נוספים לשיווק. לביא, מאיר סמנכ"ל הנדסה בחברה מסר כי "במסגרת השלב הראשון בפרויקט, המבוצע ע"י חברת רם הנדסה פותחו התשתיות לפארק בכלל זה מערכת כבישים, וגשר באורך 30 מטרים (בתמונה) שנועד להפרדה מפלסית מעל תוואי מסילת רכבת המתוכננת, והוא יפתח לתנועה בחודש הקרוב לשלב א' של הפארק. בנוסף בוצעו תשתיות חשמל , תקשורת , מים ביוב ניקוז ועוד. בשלב ב',שיחל בימים אלה, יוכשרו מגרשים בשטח כולל שלכ-510 דונם."

דב סבידור, סמנכ"ל מקרקעין וניהול נכסים בחברה מסר כי מחיר המינימום במכרז למגרשים הקטנים יעמוד על 42 ₪ למ"ר לשנה ואילו למגרשים הגדולים יהיה מחיר המינימום 45 ₪ למ"ר לשנה.סבידור: "זהו מחיר מינימום הגבוה יותר ממחיר המינימום במכרז הראשון, זאת נוכח הביקוש המסתמן למגרשים במיקום אסטרטגי זה".

צילומים: חברת קרונוס צילומי אויר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה