ראש העיר הורה לשלם שכר מלא לעו"סים השובתים


להאזנה לתוכן:

העובדים הסוציאליים שובתים כבר 11 ימים, בניסיון לשפר את תנאי השכר הקשים שלהם. כבר בתחילת השביתה הביעו ראש העיר , הנהלת העיר ועובדי העירייה תמיכה במאבקם של העובדים הסוציאליים

 
ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "תנאי השכר של העובדים הסוציאליים העומדים בראש החזית החברתית במדינת ישראל אינם ראויים ואינם מתגמלים".

במציאות החברתית של מדינת ישראל בשנת 2011, עבודתם המסורה והנחושה של העובדים הסוציאליים חייבת לבוא לידי ביטוי גם בתגמול החודשי. "מלאכת הקודש של העובדים נעשית בהתמדה יומיומית, מובילה לצמצום הפערים בחברה הישראלית.

ד"ר לסרי הוסיף כי החזון שלו כראש רשות מקומית לתת את השירות הנגיש ביותר לתושבים המגיעים מרקע של אוכלוסיות מוחלשות. "על אף המסירות של העובדים הסוציאליים במינהל לשירותים חברתיים בעיריית אשדוד בשעות העבודה ובמערך הכוננות המופעל 24 שעות ביממה, בסופי שבוע ובחגים, קיים צורך חשוב בתגבור ואיוש משרות, על מנת להיענות ולהידרש בצורה טובה  לטובת תושבי העיר", סיכם לסרי.

רונית צור,ראש מנהל שירותים חברתיים בעיריית אשדוד :המחויבות החברתית של ראש העיר והנהלת העיר צריכה להוות דוגמא לקובעי המדיניות ברמה הארצית אני גאה להיות חלק מהנהגה זו.
 
צילום: חדשות 2 באינטרנט

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה