טיל גראד נפל בצפון אשדוד (וידאו ותמונות)


להאזנה לתוכן:

במערכת הביטחון שוקלים להציב בפעם הראשונה בהסטוריה את מערכת נגד טילים - כיפת הברזל כדי להגן על תושבי אשדוד והסביבה. קיים עדין חשש שהיא עדין לא מבצעית בשלב זה, אולם במהלך סוף השבוע יוחלט האם להציבה והיכן. אשדוד כנראה תזכה לעדיפות משמעותית בגלל המפעלים הרגישים שבה.

הטילים שנפלו באשדוד:

שני טילי גראד נפלו בצהריים באשדוד והסביבה. האזעקה הופעלה וגרמה לבהלה גדולה ולשתי נשים פצועות.  טיל אחד נפל בחולות בצפון העיר וטיל אחר נפל מצפון לאשדוד. בביטחון העירוני קוראים לתושבי העיר לשמור על עירנות ולהיות בקרבת מרחבים מוגנים.


רקטת הקאסם פגעה בן אזורי תעסוקה אך לתוך שטח חולי
. רק בנס לא היו נפגעים בנפש אומר השר לביטחון פנים, אהרונוביץ.

האזעקה שהופעלה בצהרים גרמה לבהלה גדולה. שתי נשים שהיו ברחוב, ניסו לרוץ למקום מסתור, אך החליקו ונפלו. כוננים וצוותים של מד"א העניקו להן טיפול ופינו אותן לבתי החולים באזור. אחת הנשים שברה את האגן, והאחרת שברה את היד.

הדי פיצוץ הגראד נשמעו היטב בכל רחבי העיר. למערכת אשדוד נט הגיעו עשרות דיווחים מתושבים מבוהלים שציינו שהטיל נפל בסמוך לביתם. במזל גדול הגראד נפל באזור לא מאוכלס ולא גרם לנזק או נפגעים. למקום האירוע הגיע ראש העיר, ד"ר לסרי וכן מפקד תחנת אשדוד, שבחנו את הטיל שנפל במקום.

הנוכחים בזירת הנפילה שבחו את החלטת ראש העיר להשבית את מערכת החינוך בעיר, בניגוד להמלצות מערכת הביטחון, אפשר רק לדמיין מה היה קורה אילו תלמידי אשדוד היו במוסדות החינוך בשעה זו. הבהלה שהייתה מתרחשת הייתה גורמת לבטח למספר נפגעים לא קטן. החלטת ראש העיר הוכיחה את עצמה כהחלטה נכונה ביותר.

צילום תמונות ווידאו: אוהד צויק

אזור הנפילה באשדוד:

ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי בתגובה לנפילת הגראד באשדוד:

מפקד תחנת אשדוד מדווח על הנפילה באשדוד:

כל הדיווחים על האירועים מההסלמה האחרונה בדרום:

טיל גראד שוגר לכיוון העיר ונפל דרומית לעיר

אישה לקתה בליבה בעקבות האזעקה ונפטרה

עקב המצב: הלימודים באשדוד לא יתקיימו בימים חמישי ושישי

נפילות טילים באשדוד והסביבה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה