סגן מאסטר שף מונה לדובר כבאי איזור אשקלון אשדוד


להאזנה לתוכן:

רב כבאי אלקנה ביטון , (סגן מאסטר שף בתחרות השף של המדינה) מונה היום לשמש כדובר איגוד כבאי איזור אשקלון. ממלא מקום מפקד הכיבוי רשף יחיאל ממן שהודיע לו היום על המינוי לשמש כדובר האיגוד לעניינים מבצעיים, ציין כי מדובר בתפקיד שהוא בהתנדבות בנוסף לתפקידו ככבאי

 
באיגוד הכבאות אזור אשקלון החליטו למנות את אלקנה ביטון, מי שהשתתף בתוכנית "מאסטר שף" וזכה במקום השני, כדובר האיגוד בעניינים מקצועיים. ביטון מחליף בתפקיד את להב משה עמר, שהודח מתפקידו באופן מפתיע.

"אני סבור כי מדובר במינוי טוב .בשל התחרות שלו, ביטון התפרסם מאוד וזה יכול רק לסייע לנו בבניית מערך דוברות טוב. ביטון גם איש שיכול לדעתי לסייע לנו המון בשיווק הכיבוי  ואני שמח על המינוי. לציין כי מדובר בתפקיד התנדבותי ואני מאחל לו הצלחה בהמשך", אמר רשף ממן לאחר המינוי .

בשנת 2004  התגייס אלקנה ביטון לכיבוי אש אשקלון ככבאי.  ב 2005 יצא לקורס כבאים בסיסי בבית הספר הארצי לכבאות  ומונה לשמש כרכז מתנדבים ובני נוער. לשם כך עבר קורס רכזים וקורס התמודדות עם נוער בסיכון. במהלך שירותו בכיבוי ליווה לא  מעט משלחות מחו"ל וכבאים שבאו לארץ וסייע לשלבם במערך כיבוי אשקלון.

ביטון : " אני שמח על האמון שנותן בי ממלא מקום מפקד הכיבוי רשף יחיאל ממן. אני מבחינתי אעשה הכל כדי לייצר תדמית טובה לכבאים ולעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר".

יו"ר איגוד לכבאות ראש העיר אשקלון בני וקנין שקיבל את ההודעה על המינוי אמר כי "אני חושב שזו בחירה מצוינת אני מאחל לו הצלחה בתפקיד".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה