ולדימיר גרשוב החזיר יותר מ- 40 אלף ש"ח לחפ"א


להאזנה לתוכן:

יו"ר דירקטוריון החברה לפיתוח אשדוד (חפ"א), ולדימיר גרשוב, החזיר לקופתה סכום של יותר מ-40 אלף שקל. זאת בעקבות בדיקה שהעלתה שהוא לא היה זכאי לקבל רכב צמוד מחפ"א, כפי שקיבל, אלא רק רכב שירות שישמש אותו בשעות בעבודה.

את הסיפור חשף הבוקר כתב רדיו דרום 101.5 דור גפני, באחד ממבזקי הבוקר ברדיו. לפני מספר חודשים פנה ממלא מקום ראש העירייה, בוריס גיטרמן, יריבו הגדול של גרשוב, למספר גורמים וביקש לבדוק האם הוא זכאי לקבל רכב צמוד מחפ"א בתוקף היותו יו"ר. הנושא הגיע לדירקטוריון ובעקבות זאת פנתה חפ"א למשרד הפנים ואז התברר שלא מכבר שונו הנהלים הנוגעים לתנאי השירות של נושאי תפקידים ברשויות מקומיות. בעקבות שינוי הנהלים, גרשוב בתור יו"ר דירקטוריון חפ"א איננו זכאי לקבל מכונית צמודה, כפי שהיה נהוג עד עכשיו, אלא רק רכב שירות. לכן, המכונית תהיה ברשותו במהלך שעות העבודה אך בסיום יום העבודה הוא ייאלץ להיפרד ממנה ולהשאירה בחניית החברה. כך גם בסופי שבוע. 

חישוב שנערך גילה שגרשוב צריך להחזיר לקופת חפ"א כ- 40 אלף ש"ח דמי שימוש במכונית בשנתיים האחרונות. בשיחה עם גרשוב, הוא אישר את הפרטים וציין שאת הכסף הוא כבר החזיר לחפ"א. אגב, גרשוב ששילם מס על הרכב הצמוד, יהיה זכאי כעת להחזרים עבור המס ששילם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה