אריה איטח מטיל פצצה בדיון בבית המשפט


להאזנה לתוכן:

פרקליטו של איטח טוען בבית המשפט: "במסגרת מילוי תפקידו הוא עלה על שחיתות בעיריית אשדוד". לטענת הפרקליט, כפי שמופיע בפרוטוקול, דמות פוליטית בכירה בעיריית אשדוד איימה על איטח, לאחר שזה דיווח לרכז מודיעין במשטרה על השחיתות שגילה

מי היא הדמות הפוליטית עליה מדבר עו"ד מנחם רובינשטיין, פרקליטו של קב"ט העירייה אריה איטח, ואיזו שחיתות גילה איטח, שבגינה החלה מסכת התלונות נגדו, כך לטענתו. כזכור, אריה איטח, קב"ט העירייה, נאשם במעשים מגונים בשלוש עובדות עירייה שעבדו תחתיו.

אמש נערך דיון בבית המשפט, במהלכו המשיך פרקליטו של איטח לדרוש תאריכים ושעות לאירועים בהם נאשם איטח. לטענת עו"ד רובינשטיין, הוא אינו יכול להגן על מרשו (איטח) מבלי שיוכל לכול היותר לספק אליבי לשעות ולאירועים.

במהלך הדיון טוען פרקליטו של איטח שהגיע אליו מידע ששלושת המתלוננות נגד איטח ישבו בחדר אחד עם קצינת משטרה והייתה להן האפשרות לתאם גרסאות.

עוד עולה שהמתלוננות לא פנו, אלה מודיע, שעל זהותו הוטל חיסיון, הוא שפנה לראשונה למשטרה. פרקליטו של איטח מבקש מבית המשפט לחשוף את זהות המודיע, אך בפרקליטות מתנגדים.

בשלב זה חושף פרקליטו של איטח: "מה שעומד מאחורי זה סיפור פוליטי. במסגרת מילוי תפקידו הוא עלה על פרשת שחיתות בעיריית אשדוד. ניגש למודיעין משטרת אשדוד, לפני המתלוננות ואז למחרת אישיות פוליטית בכירה בעיריית אשדוד ניגשת אליו ואמרה לו "הלכת להשטנקר במשטרה ואם היה לך לשון עם עצם הייתי שובר לך את כל הפה". עוד מוסיף ואומר עו"ד רובינשטיין ומציין שמישהו במשטרה טרח להעביר את תלונתו של איטח לאותה הדמות הפוליטית הבכירה, וגם את זה דורש עו"ד רובינשטיין לחקור.

איטח וסנגורו לא חושפים את זהותה של האישיות הפוליטית הבכירה, שלטענתם איימה על איטח לאחר שהתלונן על שחיתות שגילה בעירייה. דיון חסוי אמור להיערך בלשכתה של השופטת רובין לביא, במהלכו אמורים איטח ופרקליטו לחשוף לבית המשפט את השחיתות אותה חשף איטח, רכז המודיעין שקיבל תלונתו וכן את הדמות הפוליטית שלטענתו איימה עליו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה