ירידה של 20% במספר המובטלים באשדוד:


להאזנה לתוכן:

מנהל מחוז דרום בשירות התעסוקה, דוד קלדרון, שיגר השבוע מכתב לראש העיר בו הוא מציין ירידה מרשימה במספרם של המובטלים באשדוד לעומת השנה הקודמת

"מספר דורשי עבודה, אשר התייצבו לחפש עבודה בחודש 12/2010 הינו 7,199, לעומת שיא של מספר דורשי עבודה בחודש 8/2009 שעמד על 8,920.  חלה ירידה של 1,801 במספר דורשי עבודה  - ירידה של 20%, לעומת הממוצע המחוזי של כ-10% ירידה בלבד" - כך כותב מנהל מחוז דרום בשירות התעסוקה לראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי.

לאחרונה התפרסמו נתונים שגויים בכלי התקשורת המקומיים, שהסתמכו על נתוני שירות התעסוקה. בפרסומים אלה נטען שלמרות הבטחת ראש העיר, חלה עליה גדולה במספר המובטלים בעיר. הנתונים שהוצגו באחוזים, אכן הצביעו על עליה חדה, אך זאת נבעה בגלל שינוי שיטת החישוב באחוזים, אך בפועל, מספר המובטלים ירד בשנה החולפת.

במכתבו ממשיך ומציין מנהל מחוז דרום בשירות התעסוקה: "יש לציין, שבאזור אשדוד ישנה עליה במספר מקומות תעסוקה חדשים יחסית לתקופה אשתקד. בשירות התעסוקה לשכת אשדוד נרשמו בחודש ספטמבר-אוקטובר 2009 כ-750 משרות חדשות - מול אוקטובר-דצמבר 2010 של 950 משרות חדשות כל חודש:  גידול של 200 משרות חדשות מדי חודש, שמהווים גידול של 28%".

עוד ממשיך וכותב דוד קלדרון לד"ר לסרי: "יש לציין את פעולה לשכת התעסוקה בעיר בראשות מר אלדד כנפו , מנהל הלשכה, אשר פועל בשיתוף פעולה מלא עם עריית אשדוד, וכן עם אגף תעסוקה ותעשייה בעיר. שיתוף פעולה זה תורם רבות לפיתוח התעסוקה בעיר ומהווה מודל לחיקוי".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה