שטח סטרילי אמנת זה"ב – ילדי אשדוד מתחייבים!


להאזנה לתוכן:

פרויקט "שטח סטרילי" לצמצום תאונות הדרכים נכנס למערכת החינוך העירונית. פרלמנט הילדים העירוני המורכב מנציגי בתי הספר היסודיים בעיר ומונה כ-70 נציגים מכלל בתי הספר היסודיים, התגייסו לנושא בכל הכוח כחלק מהמטרה להלחם ולצמצם את מספר תאונות הדרכים. לשם כך הם ישבו בשבועות האחרונים ושקדו על ניסוח אמנה למלחמה בתאונות הדרכים.

בפעילות פרויקט "שטח סטרילי" עסקו עד עתה עוסקים בעיקר אוכלוסיה בוגרת וחלק מציבור הנהגים המנסים להילחם בכל יום במטרה לצמצם את מספר התאונות.

המעורבות החברתית הענפה של תלמידי בתי הספר באשדוד בפרויקט החשוב של "שטח סטרילי", מדגישה את הערכיות על פי חזון ראש העיר בנושא החינוך. "הישג משמעותי שהושג כבר עתה בעקבות הפרויקט הוא שהילדים ובני הנוער של המחר שיוציאו רישיון נהיגה, יהיו נהגים זהירים יותר", משוכנע ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי.

ביום ראשון הקרוב ייפתח בלשכת ראש העיר ד"ר לסרי יום ההחתמה על האמנה הייחודית, בהשתתפות הממונה על החינוך, מר יהודה פרנקל, ראש מנהל החינוך, מר אריה מימון, מנכ"ל העירייה, מר אילן בן עדי, קרן שטלריד  - רכזת מעורבות חברתית – מינהל החינוך ומנהל פרויקט "שטח סטרילי" תנ"צ בדימוס יוסי אבני. אל קברניטי העירייה יצטרפו נציגי המשטרה ונציגי הפרלמנט העירוני.

תלמידי בתי הספר באשדוד יפתחו את יום מבצע החתימה על האמנה, באמצעות כניסה לפורטל  האינטרנט של מנהל החינוך. במהלך השבוע יכנסו תלמידי בתי הספר היסודיים לכיתות המחשבים לחתום על האמנה, זאת לאחר קבלת הסבר והכוונה מנציגי הפרלמנט והמועצות בבתי הספר.

כזכור, פעילות "שטח סטרילי" מכוונת לפעילות ממוקדת במה שמכונה "הגורם האנושי" –  הנהגים האוחזים בהגה. באמצעות ניידות ושוטרי התנועה, פקחים עירוניים, מתנדבים, מצלמות קבועות ומצלמות ניידות, תצפיתנים ואמצעי אכיפה ובקרה נוספים, הגורמים השותפים לפרויקט מעוררים את המודעות בקרב הנהגים לנהיגה זהירה ובטוחה.

בנוסף, כחלק מהפעילות יצאו ביום שלישי השבוע חברי פרלמנט הילדים העירוני, ביחד עם מנחות הקבוצה – גב' מרי אליהו, גב' פנינה כהן וגב' אורלי ששון, לקניונים באשדוד (סיטי וסימול) וקיימו מסע הסברה - חילקו חומרי הסברה לעוברים ושבים והעלו בפניהם את החשיבות לנהיגה בטוחה ושמירה על כללי הבטיחות  בדרכים. שיתוף הפעולה הפורה זכה ליחס אוהד מצידם של תושבי העיר, ששמחו לראות ולשמוע את דור העתיד מציג בפניהם את החשיבות בשמירה על ערך החיים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה