לסרי: "העודף התקציבי חוזר במלואו לתושב"


להאזנה לתוכן:

פרסום דנס 100 לשנת 2011 מדרג את אשדוד כעיר בעלת העודף התקציבי הגדול ביותר לשנת. הנתונים הוצגו אמש לראשונה באתר "אשדוד נט". ראש העיר, ד"ר לסרי אומר: "אנו שמחים,אך לא מופתעים", ומבטיח שהכסף יחזור לתושבים

אמש פרסמנו את נתוני דירוג דנס 100, אותו עורכים כלכלני דנס אנד ברדסטריט. הדירוג שם את עיריית אשדוד בראש טבלת הערים עם עודף תקציבי של 26.5 מיליון ש"ח. בנוסף, מצביע הדירוג על כך שאשדוד ממוקמת במקום השמיני  מבין 10 הרשויות הגדולות בגובה השכר המשולם לעובדיה.

היציבות הכלכלית שמפגינה העירייה היא בראש ובראשונה רווח של התושבים אשר זוכים בשנים האחרונות לשיפורים בעיקר בחינוך, תרבות, ספורט, רווחה וניקיון עירוני.

בעירייה מציינים שהדירוג, כמו גם ההשקעה בתושב, מעידים על התנהלות כלכלית יעילה, אחראית ומושכלת המאפשרת להנהלת העיר לבצע את תכניותיה לפיתוח ושיפור השירות הניתן לתושבי אשדוד, ללא העלאת מיסים ולהגדלת ההשקעה בתושב בכל תחומי החיים ולשיפור איכות חיי התושב .

ראש העיר ,ד"ר יחיאל לסרי: "אנו שמחים,אך לא מופתעים כמי שמנהלים את התקציב העירוני בזהירות ומתוך אחריות רבה, אנו מכירים את הנתונים אולם ראוי שגם כל תושבי מדינת ישראל בכלל ואשדוד בפרט יכירו אותם. תעריפי הארנונה באשדוד לעומת ערים אחרות בארץ הם מהנמוכים ועם זאת ההשקעה בתושב גדלה באופן ניכר וההכבדה במיסים על התושב לא גדלה. הנתונים משקפים באופן ברור ביותר את המציאות האמיתית,כל מי שניסה  לטעון אחרת טעה והטעה".

ראש העיר ד"ר ציין בסיפוק כי העודף התקציבי חוזר במלואו לתושב בהשקעות בפיתוח פארק אשדוד ים, מבני חינוך ותרבות, שיפור רמת הניקיון ופרויקטים רבים אחרים. הוא הוסיף ואמר "אשדוד תמשיך להתנהל ביעילות ותוצאות העשייה נכללים ויכללו בכל פינה בעיר".

בנוסף מציין לסרי כי המצב הכלכלי של עיריית אשדוד הוא בניגוד לרשויות רבות בארץ, המצויים בקשיים כלכליים ולא מסוגלים לתת שירותים לתושב ולשלם את משכורות העובדים הפוגעים ישירות בתושב. לסרי: "אנו נמשיך ונשמור ואף נשפר את המאזן הכלכלי בכדי שהתושב באשדוד יקבל את השירותים האולטימטיביים. תחום החינוך עומד בראש מעיננו גם השנה. מינהל החינוך מקבל את התמיכה הנדרשת בכדי להמשיך וליצור תוכניות ופרויקטים חדשים וייחודיים, לקידום ילדינו. המטרה שלנו היא להקנות את החינוך הטוב ביותר, לשפר את הישגי התלמידים, לחזק את הצד הערכי, לקדם את המצוינות ולצמצם פערים בין המגזרים השונים".

תמונה: לימור אדרי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה