ברחוב החרדי מתכוננים להפגנת ענק נגד מיסיונרים באשדוד


להאזנה לתוכן:

מודעות בעיתונות החרדית קוראים לציבור לבוא להפגנה גדולה נגד כת מיסיונרית "היהודים המשיחים", אשר לטענתם עושה את פעילותה באשדוד באין מפריע.

מי שעומדים מאחורי ארגון ההפגנה זה ארגון יד לאחים. על המודעות חתומים 11 רבנים גדולים בקרב הקהילה החרדית באשדוד ובארץ. בין החתומים על המודעה גם שני הרבנים הראשיים של אשדוד: הרב שיינין והרב פינטו.

במודעה שגם נתלתה ברחבי הרובע החרדי, נכתב: "קריאת קודש לתושבי אשדוד. לנוכח פעילות השמד הנוראה של הקהילה המיסיונרית "היהודים המשיחים", העוסקת בציד נפשות יהודיות והעברתם לנצרות. פונים אנו מקרב לב ונפש - צאו והפגינו! קוראים אנו לכל יהודי להשתתף במפגן מחאה נגד המיסיונרים באשדוד".

ההפגנה צפויה להתקיים מחר (יום שני) בשעות הערב. היא תתקיים מול הבית שבו מקיימת לכאורה הקהילה את פעילותה, ברחוב האורגים באשדוד. בסיום הקריאה לתושבי העיר נכתב: "איש בל יעדר!"

על המכתב חתומים בנוסף לרבנים הראשיים של אשדוד: האדמו"ר ממעליץ, האדמור מפיטסבורג, האדמו"ר מטשערנויל, האדמו"ר רפאל אבוחצירא, האדמו"ר ר' יקותיאל אבוחצירא, הרב דוד גרוס, רב חסידי בעלזא הרב חיים פסח הורוביץ, רב חסידי ויז'ניץ הרב צבי הירש והרב כללי חסידי הרב שלמה חרז.

במודעה מצוין שההפגנה היא ברשיון המשטרה והמפגינים מתבקשים להביא שופרות וספרי תהילים. כמו כן מבטיחים המארגנים הסעות חינם מריכוזי החרדים בעיר (רובע ג', רובע ז' ורובע ח').

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה