תלמיד השליך כיסא על מורה במקיף ג'


להאזנה לתוכן:

מקרה אלימות של תלמיד נגד מורה במקיף ג' באשדוד: על פי החשד, תלמיד השליך כיסא לעבר מורה. עוד נחשד הנער בכך שאיים על המורה שיפגע בו. תלונה הוגשה במשטרה. בינתיים הורחק הנער לשבוע מבית הספר. במקיף פתחו את הלימודים בתחילת השבוע בשעת הסברה נגד אלימות

ענן שחור מעיב על חגיגות השגי מערכת החינוך באשדוד, ועל השגי מקיף ג' במיוחד. אירוע אלימות חמור, בו על פי החשד, השליך תלמיד כיתה ט' במקיף, כיסא לעבר מורה לשל"ח. הכיסא, למרבה המזל, לא פגע במורה. על פי החשד, מיד לאחר מכן תפס התלמיד את המורה ואיים עליו. המורה לא נפגע באירוע.

במקיף מיהרו לערב באירוע את המשטרה וכן את מינהל החינוך של העירייה ומשרד החינוך. במשטרה חקרו את שני המעורבים ועדי ראיה לאירוע. בעיריית אשדוד ומשרד החינוך פתחו אף הם בבדיקת האירוע החריג והחמור.

בתחילת השבוע הוקדשה שעת הלימודים הראשונה בבית הספר בשעת הסברה נגד אלימות. דוד אסייג, יו"ר ועד ההורים בביה"ס: "נתנו גיבוי מלא להנהלה. אנחנו לא מוכנים שתהיה אלימות בכל דרך שהיא במקיף. הנושא נמצא בטיפול המשטרה והרשות. אנחנו כועד הורים, החלטנו לשים סוף לאלימות".

רק ביום שישי, בעיתון ידיעות אחרונות, זכה ביה"ס לכותרות מחמיאות לאחר שהתברג ביחד עם עוד שלושה בתי ספר, ברשימת 24 בתי הספר עם הישגי הבגרויות הטובים ביותר. הורים בביה"ס הספר מציינים: "חבל שמקרה אלימות בודד של תלמיד, מאפיל על הישגי שאר תלמידי המקיף".

במשטרה מאשרים את הפרטים ומסרו כי "אכן נפתח תיק בגין אירוע אלימות. השניים הגיעו לחקירה ונחקרו, התיק מצוי עדיין בחקירה".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה