"תוך חודש וחצי יתפרסם הזוכה במכרז להקמת בית החולים באשדוד


להאזנה לתוכן:

בישיבת הממשלה אשר התקיימה אמש, ציין שר האוצר יובל שטייניץ ,שתוך חודש וחצי יתפרסם הזוכה במכרז להקמת בית החולים באשדוד. בנוסף, אישרה הממשלה תוספת מיטות של למעלה מ-1,400 מיטות לבתי חולים ,בהם 300 לבית חולים חדש שיוקם באשדוד.

האישור לתוכנית הובא במסגרת הרצון לתת פיתרון למערכת הבריאות הציבורית לאחר עשר שנים בהם לא נוספו מיטות אשפוז חדשות בבתי החולים בישראל.
 
 התוכנית מהווה חיזוק משמעותי למערכת הבריאות הציבורית, שגובשה ע"י משרד ראש הממשלה משרד האוצר ומשרד הבריאות  כוללת שורה של סעיפים שיסייעו להפחית את עומסי האשפוז, להקל על הצוותים הרפואים ועל החולים.
 
ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "ההצהרה של ראש הממשלה,שר האוצר וסגן שר הבריאות בהצגת התוכנית לקידום מערכת הבריאות הציבורית ובתוכה הקמת בית החולים באשדוד מוכיחה שאנו עומדים לקראת סיומו של המכרז להקמת בית החולים ובפתח לתחילת הקמת בית החולים באשדוד.
 
התוכנית מהווה נקודת ציון משמעותית לקראת תחילת הקמת בית החולים באשדוד,זהו צעד משמעותי נוסף וחשוב המלמד על רצינות המציעים.

אבי הלוי, מוביל המאבק הציבורי להקמת בית חולים באשדוד: "בהמשך להחלטת הממשלה על הקמת בית חולים בן- 300 מיטות באשדוד, אני מברך על החלטת הממשלה על תוספת של כ- 1,000 מיטות נוספות ברחבי הארץ. יחד עם זאת תמוה בעיני מדוע ראש עיריית אשדוד לא נאבק שחלק מתוספת המיטות האמורה תתווסף לבית החולים העומד לקום באשדוד, על מנת שיוכל לענות על צרכי האוכלוסייה ההולכת וגדלה".

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה