מקיף ח' - אלופי הארץ בכושר קרבי


להאזנה לתוכן:

תחרות בכושר קרבי בין בתי הספר העל יסודיים בישראל, התקיימה בסוף השבוע בפארק הלאומי ברמת גן. כ-500 תלמידים מכ-25 בתי ספר תיכוניים לא יכלו לנבחרת המצויינת של תלמידי מקיף ח'. האשדודים חזרו הביתה עם התואר – אלופי הארץ בכושר קרבי (בתמונה הרמטכ"ל בני גנץ באימון כושר - באדיבות אתר צה"ל)

זו הפעם הראשונה שהפארק הלאומי ברמת גן מארח את האליפות הארצית לבתי הספר התיכוניים, בכושר קרבי, וזכה להשתתפות שיא של למעלה מ-500 צעירים מ-25 בתי ספר שהגיעו לשלב הסופי. את התחרות ארגנו התאחדות הספורט של בתי הספר בישראל, מחלקת הספורט בעיריית רמת-גן ויחידת הכושר הקרבי של צה"ל.

אשדוד יוצגה ע"י נבחרת תלמידי כיתות י"א-י"ב של מקיף ח', אשר זכו לליווי צמוד של המורים לחינוך גופני – שמוליק סדובניק, איגור רוטנבלט ומורים מסייעים נוספים – שדאגו לאמן את החבורה הצעירה ולהפיק ממנה את המירב.

מדובר כאמור בתחרות ארצית שכללה ריצת מכשולים באורך של 1,200 מ', שכיבות סמיכה, עליות מתח, סחיבת שקי חול ומשימות נוספות של כח וסיבולת גופנית. מנהל בית הספר מר איציק תורג'מן מציין שהתלמידים והתלמידות בתחרות גילו יכולת ספורטיבית יוצאת מן הכלל בכל ענפי התחרות: כפיפות בטן, עלייה על מתח, סחיבת שקי חול, ריצת זריזות, ריצת ניווט, ריצת מכשולים ומשחקי כדור. "תלמידי הנבחרת הצטיינו בכל הענפים שבתחרות וזכו למחמאות רבות ולמקום הראשון בארץ" אומר הוא בגאווה, תוך שהוא מפרגן לתלמידים ולצוות המורים המלווים.

ברור שמדובר בהישג יפה של תלמידי בית הספר, במיוחד כאשר זה משתלב בתוכניות של "לקראת גיוס", המכינות את הבוגרים לשרות משמעותי בצה"ל. בבית הספר מציינים כי אימוני הכושר הגופני בתוכנית הלימודים של כיתות י"א-י"ב, נועדו להכין את התלמידים לשירותם הצבאי כך שהתחרות הארצית היתה למעשה ביטוי להצלחת התוכנית ולהשקעה הנכונה של בית הספר. הם עוד מציינים כי אין זו הפעם הראשונה שנבחרת בית הספר משתתפת במפעלי ספורט ובכל שנה הם משתתפים במרוץ אשדוד.

עיריית אשדוד ורשות הספורט העירונית שבחו את התלמידים וברכו אותם ואת צוות בית הספר על ההישג המרשים. הם ציינו כי ההישג הזה עולה בקנה אחד עם המדיניות העירונית המעודדת פעילות גופנית כחלק מאורח החיים הקבוע של תושבי העיר, ומקווים כי הישגים כאלה ימנפו את הקמפיין למעורבות גוברת של תושבים בפעילות גופנית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה