מי אמר שאין כסף לכבאות? לג'יפ חדש לבכירים דווקא יש


להאזנה לתוכן:

האם מצב מערך הכבאות בארץ בקריסה ואין כסף לרכישת כבאיות וציוד לכבאים? מתברר שכסף לרכישת ג'יפ חדש בעלות גבוהה לממ"ק שירותי הכבאות באזור אשדוד - אשקלון, דווקא יש את הכסף, כך חושף היום לראשונה כתב עיתון "העיר כאן דרום"

 
באיגוד ערים לכבאות באזור אשקלון החליטו שדווקא עכשיו, כשכולם מדברים על הצרות של מערך הכבאות וההצלה, הבעיות הכלכליות מהן הוא סובל, הציוד המיושן והלקוי והמחסור בתקנים, דווקא כעת יש כסף לרכוש ג'יפ חדש. מדובר ברכב שהוזמן עבור רשף יחיאל ממן, מפקד תחנת מכבי האש באשדוד שלפני חצי שנה מונה גם כממלא מקומו של מפקד השירות, טפסר דני ששון, לאחר שזה החליט להתפטר מתפקידו. 

מאז שששון עזב בקיץ לא מונה לו מחליף. לששון שהיה בתפקיד מספר שנים דווקא לא היה ג'יפ, אבל לממן שהוא רק ממלא מקום - כי האיגוד נמנע מלהוציא מכרז לתפקיד כבר חודשים ארוכים – יהיה בקרוב אחד והוא צפוי להחליף את הרכב שיש לו כיום מהעבודה, מכונית פרטית תוצרת טויוטה. 

לכתב "העיר כאן דרום" - דור גפני, אמר רשף ממן: "נו אז מה, אסור לי לקנות ג'יפ?", תהה ממן,"תאחל לי מזל טוב. כן, הג'יפ הוזמן והוא בדרך, תוצרת יונדאי".

גפני ממשיך ושואל את ממן למה דווקא עכשיו כאשר כולם מדברים על בעיות כלכליות ואחרות שמאפיינות את מערך הכבאות בארץ.ומה רשף ממן עונה? 

"זה רכב פשוט, עמך מה שנקרא, עולה בערך 180 אלף שקל. הוא יהיה במקום רכב השירות שלי. יש תקציב לזה, אנחנו לא במצב קשה כמו שאתה חושב. לכל נושא יש תקציב משלו. הייתי יכול לקנות יותר יקר והסתפקתי במועט. יכולתי לקחת רכב ב-300 אלף שקל אבל אני צנוע".

אם וכאשר יהיה מכרז לתפקיד מפקד האיגוד, תתמודד?
"למה לא, בהחלט". 
 
צילום ארכיון: HNN
 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה